Selaaaaam ben geldimmmm.
Şimdi bu bölüm biraz şaşıracağınız bir bölüm oldu.
45. bölümü okumayı unutmayın.
Önceki bölümle ilgili bir açıklama yapacağım. Arkadaşlar Lina sağlıkçı mı ? Kız yerde yatarken ambulans gelene kadar ne yapsın ? Eğitimsiz bir şekilde birine müdahale etmek ne kadar doğru ? O anda kötü olduğu için ona iyi gelen kişiyi (Bora'yı) aradı. Ne yapsın bu kız ayolll. O anki korkuyla ne yapabilir akkwkdmsls
Neyse bu bölümde her şey açığa kavuşacak. Kısa bir bölüm...Şu yorumlar canımı sıktığı için paylaşasım geldi qköslsösksşs.
İyi Okumalar aşkmslarr💜
°°°°°°
Bora üstünü değiştirmeye gittiği sırada çimenlere uzanmış gökyüzündeki bulutları izlemeye başlamıştım. İçimde bir yerlerde kötü bir his vardı. Ne kadar gülsem de bu iğrenç hissiyat beni bırakmıyordu.
Derin bir nefes vererek kafamdaki karmaşık düşünceleri atmaya çalıştım ama olmadı. Yattığım yerden kalkarak oturdum. Yanlışlıkla olsa da birisine zarar vermiştim ama gelmiş burada eğleniyordum. Bazen gerçekten kendimi anlayamıyordum. Bu dikkatsizlik, umursamamazlık, ağzına gelen her şeyi söyleme huyum bir gün başıma çok büyük bir bela çıkartacaktı.
Ne kadar o bana zarar vermeye çalışsa da bıçaklanmasının sebebi bendim ama gelmiş burada tavşan gösterisi izliyordum. Gittikçe değişiyordum, farkında değildim.
Kendime olan sinirimi bir kenara bırakıp babamın numarasını tuşladım. Kısa bir süre çaldıktan sonra açılmıştı.
"Alo, baba. Melek nasıl ? Önemli bir şeyi var mı ? Uyandı mı ? İyi mi ? Çok fazla zarar görmüş mü ?"
Stres ve meraktan ardı ardına dizdiğim sorulara karşılık gülmüştü.
"Yok kızım, Allah'a şükür bıçak derine inmemiş, sadece sıyırmış. O anki korkuyla bayılmış."
Gözlerimi rahatladığım için kapattım.
"Ailesi falan nasıl ? Melek benim hakkımda ne dedi ? Şikayetçi falan oldu mu ?"
"Buraya polisler geldi, sende olduğu gibi Melek'in ifadesini aldılar. Böyle bir şeye kalkışanın ilk kendisi olduğunu kabul etmiş, ailesi de çok büyük bir şey olmadığı için sakin karşıladılar. Şaşırtıcı ki Melek hatanın kendisinde olduğunu ve özür dilediğini belirtti. Şu anlık bir sorun yok gibi...Bir gün burada kalıp taburcu olacak."
Şaşkınlıktan kaşlarımı çatmıştım. Melek ve özür dilemek ? Hatasının kendinde olduğunu söylemek ?
Ben doğru mu duydum ?
Sertçe yutkunup boğazımı temizledim. "Tamam baba, az sonra oraya geliyorum."
Aramayı sonlandırdıktan sonra yerimden hızlıca kalktım. Arabaya doğru ilerlerken Bora normal kıyafetleriyle dışarı çıkmıştı.
"Ne oldu ?"
"Hastaneye gidiyoruz, bu kadar şebeklik yeter. Farkındaysan birisine zarar verdim ama gelmiş burada tavşan şarkısını dinliyorum."
O olduğu yerde durmaya devam ederken ön kapıyı açıp arabaya bindim.
"Hadi Bora, seni mi bekleyeceğim ya ? Çalıştır şu arabayı, çok bile kaldık."
Bora da bir şey demeden arabaya bindikten sonra arabayı hareket ettirmişti.
"Hızlı git biraz, erkenden orada olmak istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona | Texting
Humorcorona: Beyninin olması gereken yerde marul olan şahsiyet, sana sesleniyorum. corona: Naber lan karakter kanseri ? akif: Ne diyorsun lan ? corona: Niye herkes bu tepkiyi veriyor ? corona: Ah pardon...Algılamakta zorluk çektiğinizi unutmuşum. corona:...