Selaaam ben geldim.
Nasılsınız cnmlarsss ?
Bundan sonra günlük 1 bölüm atacağım çünkü derslerim yoğun...3-4 ybye elveda diyoruz.
Bu arada 10k olmamıza az kalmışşş. Mükemmel bir şekilde büyüyoruz, maşallah wosmskwms
Sizi bölüme alayım, iyi okumalar 💜
°°°°°
Zeynep'tenBizim kızların yanından ayrılarak Boragil'e fark ettirmeden cafeden dışarıya çıktım. Buraya tesadüf eseri gelmiş süsü verecektim. Kafamdaki şapkayı ve taktığım gözlüğü çıkararak çantama kattım. Yüzümdeki siyah maskemi düzelterek masum kız gülümsemesi ve bakışını da yerleştirip cafeye tekrar girdim.
Onların masasına yürürken Akşın beni çoktan fark etmiş, gözlerini devirerek başka bir yere bakmıştı.
Yalandan şaşkın ifademi takınarak onlarda göz gezdirdim.
"Aaaa kimleri görüyorum? Siz en son ayrılmamış mıydınız ya? İkizim?"
Bora kafasını eğip saçını karıştırdı. Onun konuşmasına izin vermeden Akşın lafa atılmıştı.
"Gördüğün üzere barıştık tatlım. Çok fazla kudurmana gerek yok. Ayrılsak bile hala birbirimizi seviyorduk."
Gülerek acırcasına ona baktım. "Sana söz hakkı verdiğimi hatırlamıyorum tatlım. Bir de acilen hayaller aleminde yaşamayı bırakmalısın."
Tatlım kelimesini bastırarak söylemiştim. Gülümsememi yüzümden eksik etmeyerek bu seferde Bora'ya takıldım.
"İkizim galiba eskilerini giymeyi çok seviyorsun. Dikkat et de alerji yapmasın."
Eski sözcüğünde yan gözle küçümsercesine Akşın'ı süzmüştüm. O da iğrenç bir şekilde güldü ve konuştu. "Ayy sen hala ergenlikten çıkamamışsın be yavrum. Hadi kendini fazla düşürmeden yol al. Seninle uğraşacak vaktimiz yok."
Dilimi ağzımda dolandırıp yere baktım. Sabrımın son damlası da şu andan itibaren tükenmişti.
Yanımdan geçen garsonun servis tepsisindeki soğuk limonatayı elime aldım ve hiç düşünmeden Akşın'ın kafasından aşağı zevkle boşalttım.Bora ağzıma açık şaşkınlık içerisinde bana bakıyordu,onu umursamayıp eğlenceme devam ettim.
Boş bardağı masaya sertçe vurdum ve üzgünmüş gibi ağzımla elimi kapattım.
"TÜH ya bilerek oldu."
Alayla söylediğim sözlerle Akşın daha da sinirlenmiş,cafeyi inletecek şekilde çığlık atmıştı.
Kulaklarımı yüzümü buruşturarak kapattım.
"Sesin de bok gibi, güzel olan bir tarafın var mı acaba?"
Masanın üzerindeki çantasını hızla eline aldı ve yüzünü kapatmış bir şekilde cafeden koşarak ayrıldı.
"Haydi yol al tatlım." dedim gülerek...
Bu kızı küçük düşürmeyi çok seviyordum. Arabasına binip buradan uzaklaştıktan sonra Bora'ya döndüm. Dirseklerini masaya koymuş yüzünü elleriyle kapatıyordu. Ensesine şaplak atarak karşısına oturdum.
"Hay senin..."diyerek ensesine tuttu.
"Dökül bakalım salak, bu kızla işin ne?"
Gözlerini sinirle açıp kapattı. "Arkadaşlarını çağırsana, onlar da gelsin. Siz beni salak falan mı sandınız? Geldiğim ilk andan itibaren sizin orada olduğunuzu biliyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona | Texting
Humorcorona: Beyninin olması gereken yerde marul olan şahsiyet, sana sesleniyorum. corona: Naber lan karakter kanseri ? akif: Ne diyorsun lan ? corona: Niye herkes bu tepkiyi veriyor ? corona: Ah pardon...Algılamakta zorluk çektiğinizi unutmuşum. corona:...