🦇44🦇

10.1K 963 1.2K
                                    

Selaaaaam aşklarım ben geldim.

Özlendik miiii ?

Derslerim çok yoğun olduğundan şu aralar yb yazamıyorum. Boş vakitlerimde de yb yazmak yerine film izleyesim geliyor o yüzden taslak olmuyor, yazmak zorunda kalıyorum soswkxöşalx

Şimdi bu bölüm biraz ekşınlı bir bölüm ama üzücü bir haber: çok kısa... Sanırım 700 küsür kelime olması lazımdı.

Her neyse kısa bir bölüm oldu.

Bölüme geçmeden önce sumbul_sokaklari aşkımsunun "Minyatür" adlı kitabına bakmanızı tavsiye ederim. İlginç bir konusu var ve dikkatinizi çeker diye düşünüyorummm 💜

Çok boş yaptım.

(lan yanlışlıkla yayımladım bölümü yaaaa 2de atcaktım, neyse artık aındodmdldk)

İyi Okumalar 🍒❤️

°°°°°°

Fotoğrafları attıktan sonra telefonu kapatıp mutlulukla esnedim. Artık Melek ile bir işim kalmamıştı. Yeterince intikam almıştım. Dışarı çıkacak bir yüzü kalmamıştı. Şahsen onun yerinde olsam eve kapanır ve sosyal medya ile olan bağlantımı, bu olaylar unutulana kadar keserdim.

Bileğimdeki tokayı saçıma geçirip at kuyruğu yaptım. Ben olmak kolay değildi. İçimde daha önce hissetmediğim bir rahatlık vardı. Belki de bu kadar rahat olmak iyi değildi ama anın tadını çıkarmak gerekiyordu.

Muhtemelen az sonra Melek köpürerek kapıma dayanacaktı ama umrumda değildi. Bu yaptıklarımın dikkatleri daha çok üstüme çektiğini de biliyordum. Ama eninde sonunda kimliğim ortaya çıkacaktı. Ya kendim tarafından ya da onlar tarafından ifşa edilecektim ve bundan korkmuyordum.

Çünkü ben yanlış bir şey yapmamıştım. Susmamak, haklıyı savunmak beni asla haksız yapmazdı.

Hatta bu anonimlik işinden de sıkılmıştım. Gizli bir kimliğin ardına saklanmak yerine, çıkıp açık açık söylemek daha cazip geliyordu.

O yüzden içim gayet rahattı. Şu an bile kimliğim açıklansa mutlu olurdum.

Yatağımdan ayaklanıp buraya getirdiğim okuma kitaplarının arasından 'Ahmet Ümit-Kırlangıç Çığlığı' adlı kitabı elime aldım.

Gerçekten şiddetle okumanızı tavsiye ederim. Klasik salak kitaplardan farklı, polisiye konulu bir kitap. Kaçıncı okuyuşum bilmiyorum ama okumaktan bıkmadığım kitaplardan birisi...

Kitabı alarak masama geçtim. Derin bir iç geçirerek ilk sayfayı çevirdiğim anda kapım şiddetle çalınmaya başlandı. Göz devirerek kafamı ellerimin arasına aldım.

Gelmesini bekliyordum ama bu kadar da çabuk değildi.

Oflayarak yerimden kalktım ve kapıya yöneldim. Kilidi açarak kapıyı araladım. Beklediğim gibi Melek kızgın boğa misali kapımda duruyordu. Kollarımı göğsümde birleştirip bıkmış bakışlarımı ona çevirdim.

"Ne var ? Ne istiyorsun yine ?"

Beni sertçe odaya ittirip sinirinden avazı çıktığı kadar bağırdı.

"Senden nefret ediyorum ! Senin yüzünden hayatım mahvoldu ! Geleceğimi belirleyecek, ihtiyacım olan bursu senin yüzünden kaybettim ! Hayatımla oynadın, geleceğimle oynadın. Hepsi senin yüzünden !"

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin