Selaaaaammamamamama. Öf bölümü yazmak çok uzun sürdü niyeyse, bşraz duygusal biraz romantik...Kaos bu bölümden sonra başlıyoree :))
Bol bol yorum yapmayı unutmayın.
(BU BÖLÜM ÖNCEKİ KİTAPTA YOKTU, YEPYENİ BİR BÖLÜM YANİ. OKUMANIZ TAVSİYE EDİLİR 💜)
İYİ OKUMALAR🌼❤️
°°°°
Gözlerimi iki kere kırpıştırdım. Hala yaşadığım şokun etkisinden çıkamamıştım.
Soğuk, herkesten nefret eden Lina bu değildi. Lina yediği kazıklardan ders almış akıllanmıştı,kimseye güvenmezdi.
Kurduğum duvarlar Bora'nın yanındayken yıkılıyordu. Onun yanındayken ben, ben değildim. Savunmasız bir kıza dönüşüyordum.
Ona fotoğrafımın yarısını atmam saçmaydı. Ya başkalarına atarsa, o zaman ne yapardım ? Sadece saçım gözüksede belki beni iyi tanıyan birileri anlayacaktı. Nasıl güvenebilmiştim ?
Stresle odamda dönmeye başladım. Belki de çok paranoyak olmaya başlamıştım. Kimliğimin ortaya çıkmasından korkmuyordum, daha bazılarının gerçek yüzünü ortaya çıkaramamıştım. Yaptıklarının onların yanına kalmasından korkuyordum. Buna izin veremezdim.
Ne yapacağımı bilemez halde yerimde dolanırken telefonumu tekrar elime aldım. Twitterda neler olmuş diye bakarken Bora'dan mesaj gelmişti.
bora: Bu arada bir kutu çikolatamı bugün istiyorum.
bora: Bak anlaman için bir daha söylüyorum.
bora: B U G Ü N
corona: Oradan bakınca mal gibi mi gözüküyorum ?
bora: Mızıkçılık istemiyorum, o yüzden..
corona: Verdiğim sözü tutarım merak etme.
bora: Bekliyorum.
Oflayarak konuşmadan çıktım. Bir bu eksikti.
Aynadan üstümdekilere bakınca umursamazca elimi salladım. Altımda gri eşofman üstümde de beyaz askılım vardı. Gardırobuma gidip yüzümün belli olmaması için bol gri ceketimi alıp giydim. Saçımı da gözükmemesi lastik toka ile toplamıştım
Zaten bomba atıp kaçarcasına çikolata kutusunu ortaya bırakıp koşturacaktım. Yani beni görmesi olası değildi. Hem yüzümde maske de vardı. Yok yok, ihtimali sıfır...
Hazır olduğum zaman Twittera girip ona mesaj attım.
corona: Hani evini tarif etsen diyorum. Müneccim boku yemedim ya bilemiyorum.
bora: Aa pardon aksksjsndjdkd
Adresi yazdıktan sonra para alarak evden çıkmıştım. Evimizin yakınındaki markete gidecektim.
Acaba hangi çikolatadan alsam ?
Ucuzluk hobiden alıp geçsem mi ?
Kara kara düşünürken çoktan markete varmıştım. Şimdiden ceketi giydiğime lanet ediyordum. Şu sıcak havada pestilim çıkacaktı.
Marketin serin havasından az da olsa rahatlamıştım. Çikolata bölümüne doğru yöneldiğimde ne alacağıma karar vermiştim. Petito kutusu bana doğru sırıtıyordu.
Hem ucuz, hem enfes...
Kendime de çikolatalar alırken yan reyondaki bir tane çocuğun etrafına bakıp bisküvi kraker türü şeyler alırken görmüştüm. Üstü de biraz tozlu ve elbiseleri yıpranmış gibi gözüküyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona | Texting
Humorcorona: Beyninin olması gereken yerde marul olan şahsiyet, sana sesleniyorum. corona: Naber lan karakter kanseri ? akif: Ne diyorsun lan ? corona: Niye herkes bu tepkiyi veriyor ? corona: Ah pardon...Algılamakta zorluk çektiğinizi unutmuşum. corona:...