Helllööööö ben geldim. Dayanamadım ve yeni bölüm atayım dedim.
Bugün 3k olalım diye biraz fazla bölüm atabilirim, atlamadan okuyun hee sksmskdndnd.
Neysee iyi okumalarr size ❤️
°°°°°°
Akif olayı, aradan üç gün geçmesine rağmen hala gündemdeydi. Hesabını benim çaldığımı herkes öğrenmişti, üstüne bir de Aycan'a taciz olayının açığa çıkmasında benim rolüm olduğunu gördüklerinde feminizm resmen ayağa kalktı. Bütün kadınlardan övgü dolu mesajlar
alıyordum, tabi aralarda erkekler vardı. Bu beni daha da mutlu ediyordu.Storyde paylaştığım kızlardan tek tek
küfürler yemiştim. Ama bu benim
umurumda mıydı?Tabi ki de hayır.
Hemcinslerimin kendilerini böyle duruma düşürmeleri beni utandırıyordu. Bana attıkları
mesajlar karşılığında sadece engel atmıştım. Yazdığım bir kelimeye bile değmezlerdi.Ben mısırımı yiyip kahkaha atarken Akif ve Sezen çifti de ayrılmışlardı. Ee bir zahmet ayrılsınlar artık, onca şey oldu.
Mutlu bir şekilde Twittera girdim ve bir tweet paylaştım. Beni arkamdan bıçaklayan sevgilim Pars ve kankam Begüm'ü unutmayacaktım. İkisi bir olup beni ayakta uyutmuşlardı ama ben kolay lokma mıydım ? Bana yapılanları unutur muydum ? Asla... Onlar da cezasını çekecekti.
Beni aldattığını Begüm'ün yanlışlıkla attığı mesaj sayesinde öğrenmiştim. Kankasına atacağı Pars ile olan konuşma ssini bana atmıştı. O gün hayatımın en kötü günü diyebilirdim.
Hayal kırıklığımı kapatmak uzun sürdü ama şu an mutluydum.
Twittera girdim ve uzun zamandır sakladığım bu fotoğrafı koyup bir açıklama yaptım.
corona: ŞOK ŞOK ŞOK !!! Evet Lina Bozkurt arkadaşımızın atmış olduğu ss büyük yankı uyandıracak. Sevgilisini aldatan ve onun en yakın arkadaşıyla yatıp kalkan Pars...Ve arkadaşını bu derecede arkasından bıçaklayacak yüzsüz Begüm...Bu karakter yoksunluğunun kaçıncı
seviyesi ? Görün arkadaşlar görün, bu beyinsizlerin bütün foyasını ortaya dökeceğim. Yerinize geçin ve sadece izleyin.67.885 Likes 2.838 Reetweets
Bunu atar atmaz yine yorumlar yağmaya başlamıştı.
:Yürrüü be corona. Arkandayız!!
:Aslan kızım, böyle devam et. Seni destekliyoruz.
:Kızın dobralığına hayranım.
Twitterda gelen yorumları çikolatalı sütüm ile birlikte okurken yukarıdan bilmediğim bir kişiden bir bildirim gelmişti.
bilinmeyenkişi: Elimde işine yarayacak büyük bir koz var.
bilinmeyenkişi: Pars ile ilgili..
corona: ?
bilinmeyenkişi: fotoğraf*
corona: OHA LAN YUH ARTIK
corona: Hemen paylaşıyorum.
Fotoğrafı ssini alarak tweette paylaştım.
corona: Pars beye bakın siz...Begüm ile sevgiliyken meğer başka bir kızla sarmaş dolaşmış. Begüm boynuzlandın kuzum, yaşattığının cezası :) Daha beter olursun inşallah.
: bu ne lan aldatan aldatana..
: aga benim daha hiç sevgilim olmadı bunlar elindekine şükretmeyip aldatıyorlar aq. Olan var, olmayan var.
Yorumları kahkaha atarak okuyordum. Okumaya devam ederken beklediğim mesaj gelmişti.
Oh be neşem yerine geldi. Pars'ın küfürlerini es geçtikten sonra adam akıllı olan yazılarına döndüm.
pars: Lan Begüm ağlıyor üzüntüsünden... Kaldır şunu çabuk. İlişkimi, hayatımı mahvettin.
corona: Gebersin.
corona: Bana ne sizden.
corona: Umrumda mı ?
corona: Mala bak ya, ilişkini ve hayatını mahveden sensin. Lina'yı aldattığın yetmemiş bir de Begüm'ümü aldatmışsın.
corona: Yediği boku saymayıp suçu bana atıyor.
corona: Neyin kafasını yaşıyorsun aq.
pars: İlişkiler bana göre değil.
corona: Lan o zaman kızları kullanıp niye atıyorsun. Sevgili yapma, insanların kalbi ananın porselen takımı değil.
corona: Yemin ediyorum kafanı çöp kutusuna sokup uçurumdan aşağı yuvarlamak istiyorum şu an seni.
corona: Git kendini balkondan aşağı at. Dünya bir beyinsizden kurtulmuş olur.
corona: Artık insanlarda ne mal olduğunuzu öğrendi. Teker teker gidiyorsunuz.
corona: Valla hepinizi alıp çamaşır makinesinde döndürmek istiyorum. Belki şu pis kalbiniz biraz da olsa temizlenir.
pars: Sen böyle konuşmaya devam et. Bakalım kimliğin ortaya çıkınca da böyle konuşabilecek misin ?
corona: Hepiniz böyle diyorsunuz ama beyniniz kadar bile sizden korkmuyorum.
pars: O Lina ile de konuşacağım. O da görecek gününü...Hepinize haddini bildireceğim.
corona:
corona: Lan eğer o masum kıza bir yaz. Akif'e ne yaptıysam sana da aynısını yaparım. Tamamen yok olmak istemezsin değil mi Parscığım?
corona: Bende öyle düşünmüştüm. Eğer ona yazdığını bir duyayım ecelin benim elimden olur. Anladın mı ?
corona: Hepinizi teker teker
mahvedeceğim. Sizin mahvoluşunuzu
ben ayaklarımı uzatmış keyif içinde
seyrediyor olacağım.pars kişisini engellediniz.
°°°°°°
Bölüm sonu...
Diğer bölüm yine bir aksiyon yaşayacağız ve O BÖLÜM ESKİ KİTAPTA YOK. YENİ BİR BÖLÜM...
Bu arada kitabın gidişatı iyi değil mi ? Sıkılıyor musunuz ?
Umarım okurken eğleniyorsunuzdur.
Şu anlık gidiyorumm. Diğer bölümde görüşürüzz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona | Texting
Humorcorona: Beyninin olması gereken yerde marul olan şahsiyet, sana sesleniyorum. corona: Naber lan karakter kanseri ? akif: Ne diyorsun lan ? corona: Niye herkes bu tepkiyi veriyor ? corona: Ah pardon...Algılamakta zorluk çektiğinizi unutmuşum. corona:...