Selamm, ben geldim.
Öncelikle aslında bugün bölüm yoktu. Önceki bölümdeki iddiayı kaybettiğim için bu bölümü atıyorum. Keşke 200 oy isteseydim 🙄
Ppmiz nasıl gençlik jwndıdm2ıdjd
Neyse bu bölüm kaoslu bir bölüm, yani inş öyledir. Pek beğenmedim :/
Hepinize iyi okumalar 💜
°°°°°°
Melek'e tüm sinirimle bakıyordum. Şuracıkta onu hırsımdan döverek öldürebilirdim. Sabır taşım gittikçe çatlamaya doğru yol alıyordu.
"Odamda ne işin var ?"
Bana yüzündeki iğrenç sırıtmayla bakarak konuştu. "Seni ilgilendirmez. Söylemek zorunda değilim."
Sabır dilemek amacıyla gözlerimi kapattım. Odama giren, karıştıran oydu ama beni ilgilendirmezdi ?
Yanımdan hiçbir şey demeden geçip giderken elimi saçına daldırıp en dibinden tuttuğum gibi çekip kendime yasladım. Acı içinden çığlık atarken bir yandan da bağırıyordu.
"Bunu sen istedin güzelim."
Çırpınmalarına karşılık tuttuğum saçı ile birlikte onu odamın içine soktum. Tüm sinirimle onu yatağa doğru fırlattığım gibi kapımı kilitledim.
"Annem ve sizinkileri dinlemem, seni burada ağlayana kadar döverim. Hiçbir şey umrumda olmaz. O yüzden neler döndüğünü bana anlatıyorsun."
Masama dayalı sandalyeyi aldım ve onun karşısına koyup oturdum.
"Evet, seni dinliyorum."
Yüzündeki saçları çekip bana tükürürcesine konuştu.
"Hiçbir şey anlatmayacağım. Anlatmak zorunda değilim."
Dediklerine gülüp dilimi ağzımda gezdirdim. Sabrımı çok sınıyordu. Gittikçe doluyordum ve hiç iyi şeyler olmayacaktı. "Ha diyorsun ki illa gel benim anamı ağlat."
Sandalyemden kalktım ve onun çırpınmasına kalmadan çenesinden tutup sıkıca sıktım.
"Bak kızım beni deli etme. Odamda ne işin vardı ?"
"Söylemeyeceğim, git başımdan !"
Beni ittirip çığlıklar atarken dengemi kaybetmiştim. Bunu fırsat bilip üzerime çullanmış ikimiz de yeri boylamıştık.
Üzerimde tırnaklarını yüzüme geçirirken karnına yumruk atıp onun afallamasını sağlamıştım. Saçından tuttuğum gibi onu yere yapıştırınca bu sefer ben üstüne çıktım. Kafasını yere sertçe vurarak yüzüne yumruğumu geçirdim.
Tam da o sırada kapı gümleyerek vurulmaya başladı.
Annemgilin sesini duyduğumda onun üstünden hemen kalktım. Öyle bir bağırmıştı ki duymamaları elde değildi.
"Üzerini düzelt ve bir şey söyleme. Hiçbir şey olmamış gibi davran yoksa daha kötüsünü yaparım."
Saçımı ve üstümüzü düzeltip sanki iki yakın arkadaşmışız gibi kolumu onun omzuna attım.
Kapıyı ikimizde gülümseyerek açtık. Hepsi bize şaşkın şaşkın bakıyordu. Yanlış anlaşılma süsü vermiş gibi yapacaktım, yine klasik olan yalanlar uydurdum.
"Ne oldu, niye hepiniz toplandınız ?"
Furkan saçını karıştırıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. "Ee çığlık sesleri gelmişti, kavge etmiyor muydunuz ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Corona | Texting
Humorcorona: Beyninin olması gereken yerde marul olan şahsiyet, sana sesleniyorum. corona: Naber lan karakter kanseri ? akif: Ne diyorsun lan ? corona: Niye herkes bu tepkiyi veriyor ? corona: Ah pardon...Algılamakta zorluk çektiğinizi unutmuşum. corona:...