🦇11🦇

14.1K 1.3K 1.2K
                                    

not: Biraz küfürlü bir bölüm olmuş olabilir aşkmsular ona göre sjwnjsnsnwnw

°°°°°
TWİTTER

corona: Hayatımdaki beyinsiz ve gereksiz kişilerin yerine bir çikolata alsaydım şu an çikolata fabrikam vardı.

4.829 Retweets 1 Likes

corona: Bir like mı ? Sizi bu kadar kudurttuğumu bilmiyordum. Ne mutlu bana :) Bu arada o bir like atan kişi, bul beni aşkım.

3.728 Retweets 1 Likes

Büsküvimle birlikte içimi ısıtan sıcak nescafemi yudumluyordum. İnsanların yüzüne gerçekleri vurduğun zaman nasıl kudurduklarını örnekte görebiliyorduk. Like atan bir kişinin profiline girdim. Hiçbir şey paylaşılmamıştı ama Bora Karaman ismi yazıyordu.

Bir dakika...Erkek ? İlk defa bir erkek yazmıyordu ama en azından abuzittim, abidin gibi ismi yoktu.

corona: Nefes alıyor musun ?

bora: Ne ?

corona: Gıt mısın, nefes alıyor musun diye soruyorum.

bora: Sana cevap verdiğime göre ? Ne biçim bir soru lan bu !

bora: Herkese beyinsiz diyen kızın sorduğu soruya bakkwkwkwkw

bora: Gerçi sen kendini zeki göstermeye çalışıyorsun ya da kendini öyle sanıyorsun diyelim.

corona: Vay,ilk defa bana laf sokmaya çalışan ama başaramayan birini görüyorum. Olsun zamanla yaparsın belki.

corona: Bana beyinsiz diyen kaç yaşında acaba ? Dur tahmin edeyim.

corona: -2

bora: Seninle yaşıt ve sizin okulda :)

corona: Hayret,okuldaki bütün salakları tanırım ama sen gözümden kaçmışsın.

bora: Bende şaşırdım, bu yakışıklıyı kim gözünden kaçırabilir.

corona: Kanka şu havada uçan şey senin totişin mi ?

corona: Ben hariç bütün egoistlerden nefret ederim.

corona: Senden de nefret ettim. İnş corona sana bulaşır amin.

bora: Çoktan bulaştı zaten :)

corona: Laf mı soktun şimdi sen ?

corona: Önünde eğiliyorum yüce honos, hayatımda böyle bana laf sokan bir kişi olmadı.

corona: Sende mal çıktın. Üzücü...

corona: Öldürmeyen Allah seninle muhatap ediyor işte ne yapacaksın ?

bora: Havlamadan konuş.

bora: Bol bono oşkom diyen kimdi ?

bora: Ve ben sana mesaj atmayı bu kadar gereksiz görmüş ve atmamışken, sen bana gelip mesaj atıyorsun. Ardından bunları mı diyorsun ?

bora: Tamam sen harika bir insansın, biz komple kıçız.

'bora' kişisine mesaj atamazsınız

Ağzım açık ekrana bakıyordum.

Lan sen kim köpek, bana engel atarsın ?

Uyuz, ukala, beyinsiz yaratık. Seni linçlemeyeni Mehmet Ali Erbil öpsün.

Corona | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin