04

561 47 3
                                    

Vrata su se zalupila kada je tata došao u kuću. Izašla sam iz sobe da ga pozdravim. Osmehnula sam se zabacivši kosu.

- Mali.- pizdravio me je.

Prošla sam kroz dnevni boravak u trpezariju ljubeći ga u obraz.

- Šta si danas radila?-upitao je otvarajući vrata kupatila da opere ruke.

Ja sam ušla u kuhinju koja je bila preko puta i izvadila jelo da mu podgrejem.

- Odgovarala sam likovno, dobila sam tri iz matematike.- rekla sam sa uzdahom i uključila šporet.

- E moj matematičaru.- poljubio me je u čelo i nastavio ka njihovoj sobi. - Gde je mama?

- Na poslu. Danas radi čitav dan.- objasnila sam i uzela stolnjak da postavim.

Sipala sam mu supu i stavila meso da se peče dok on jede. Uključila sam aspirator prisećajući se koliko su mamini sinusi osetljivi.

- Šta radiš danas?- upitala sam okreću ći cvrčeće meso.

- Treba da odem do maminih i proverim odvod, a zatim gledam Gospodara prstenova.- čula sam srkanje supe.

- Ja ću da učim.- izjavila sam i naslonila se na kuhinjske elemente.

- Da mi je i to da vidim.- dodao je tiše.

Stisla sam ruke u pesnice i zagrizla usnu dok su brzoplete reči ostajale zarobljene unutra. Spremila sam mu jelo i povukla se u svoju sobu. Pojačala sam Baha koji je svirao i bacila jastuk.
On će meni da ja ne učim... Šta on zna!?

Sela sam na krevet i progutala pljuvačku. Dunja odakle ti ovoliko mržnje?

Moram da se smirim. Otvorila sam orman i pogledala. Mama voli kada sam otmena, a u školi se cene trendovi. Moram to dvoje da ukombinujem.

Korak po korak prelazila sam prstima po vešalicama. Ima dosta posla. Krenula sam od pantalona.

- Stare, isprane, muškobanjaste, iscepane, dobro. Moram da kupim nove pantalone.- zaključila sam sebi u bradu i spakovala pantalone u jednu od praznih fioka.

Majce su sledeće, gledala sam od sezone do boje. Majce su većinom ispunjavale oba zahteva. Trenerke sam odvojila posebno. Njih ću nositi samo na fizičko. Tada mi je sinulo.

- Treba da budem zgodna!- izjavila sam malo glasnije i ugrizla se za usnu osluškujući, ali me tata nije čuo. - Treba da nađem teretanu.

Pogledala sam se u ogledalo. Nikada nisam o sebi imala posebno mišljenje. Nisam jedna od lepotica, ali nemam ni nikakav deformitet kako bih bila smatrana ružnom. Rastegla sam ono malo sala na donjem stomaku i butinama. Uzdahnula sam. Nemam izvajano dupe, ali imam dugačke noge, stoga ako njih još malo smanjim zadnjica će biti lepša. Osmehnula sam se i pustila kosu kako bih je vratila nazad u punđu.

- Sada, imam ovih dvoje platformi, njih i patike mogu da nosim u školu, baletanke i čizmice se podrazumevaju... - tapkala sam se po bradi dok sam sortirala suknje. Imala sam sukanja za čitav moj razred, i dečake i devojčice.

Bolja jaWhere stories live. Discover now