제 1 과 : 나의 꿈
저는 1987년에 부산에서 태어났습니다.
ကျွန်မကတော့ ၁၉၈၇ ခုနှစ် ဘူဆန်မှာ မွေးဖွားခဲ့ပါတယ်부산은 바다와 가까워서 저는 자주 바다에 갔습니다.
ဘူဆန်က ကင်လယ်နဲ့နီးလို့ ကျွန်မကတော့ မကြာခဏပင်လယ်ကို သွားခဲ့ပါတယ်저 넓은 바다 밖은 어떤 곳일까?' 바다는 저에게 꿈을 주었습니다.
ဟိုး ကျယ်ပြန့်တဲ့ ပင်လယ်အပြင်မှာတော့ ဘယ်လိုနေရာရှိလိမ့်မလဲ? ပင်လယ်ကကျွန်မဆီ အိပ်မက်ကိုပေးခဲ့ပါတယ်저는 여러 나라의 이야기를 알고 싶어서 책을 많이 읽었습니다.
ကျွန်မက နိုင်ငံအများအပြားရဲ့အကြောင်းကို သိချင်လို့ စာအုပ်တွေ အများကြီးဖတ်ခဲ့ပါတယ်그리고 책에서 읽은 나라들을 모두 여행하고 싶었습니다.
ပြီးတော့ စာအုပ်ထဲက ဖတ်ခဲ့တဲ့ နိုင်ငံတွေအားလုံးကို ခရီးသွားချင်ခဲ့ပါတယ်대학교에 다닐 때는 아르바이트를 해서 모은 돈으로 여행을 할 수 있었습니다.
တက္ကသိုလ်တက်တုန်းကတော့ အချိန်ပိုင်းအလုပ်လုပ်ပြီး ရတဲ့ငွေနဲ့ ခရီးသွားနိုင်ခဲ့ပါတယ်저는 춥고 눈이 많이 오는 나라와 따뜻하고 꽃이 피는 나라, 조용한 시골과 복잡한 도시 등 세계 여러 곳을 여행했습니다.
ကျွန်မကတော့ အေးပြီး နှင်းတွေအများကြီး ကျတဲ့နိုင်ငံနဲ့ နွေးထွေးပြီး ပန်းတွေပွင့်တဲ့နိုင်ငံ,တိတ်ဆိတ်တဲ့ ကျေးလက်နဲ့ ရှုပ်ထွေးတဲ့ မြို့ပြ စတဲ့ကမ္ဘာ့နေရာအများအပြားကို ခရီးသွားခဲ့ပါတယ်다른 나라에 가면 날씨도 다르고 문화도 다르기 때문에 여행은 더 즐거웠습니다.
တခြားနိုင်ငံကို သွားရင် ရာသီဥတုလည်း ကွာခြားပြီး ယဥ်ကျေးမှုလည်း မတူတာကြောင့် ခရီးကို ပိုပြီး နှစ်သက်ခဲ့ပါတယ်이제 저는 좀 더 넓은 곳에서 일할 준비가 됐습니다. 세계 어디든지 갈 수 있습니다.
အခု ကျွန်မကတော့ ပိုကျယ်ပြန့်တဲ့နေရာမှာ အလုပ်လုပ်ဖို့ အဆင်သင့်ဖြစ်ခဲ့ပါပြီး ကမ္ဘာကြီးရဲ့ ဘယ်နေရာကိုပဲဖြစ်ဖြစ် သွားနိုင်ပါတယ်연세 여행사에서 저에게 기회를 주시면 열심히 일할 것을 약속 드리겠습니다.
Yonsei ခရီးသွားကုမ္ပဏီက ကျွန်မကို အခွင့်အရေးပေးရင် ကြိုးကြိုးစားစား အလုပ်လုပ်ဖို့ကို ကတိပေးပါတယ်source - Yonsei Korean Reading (2)
ချစ်ခြင်းများစွာဖြင့်
By Eillna61
YOU ARE READING
한국어 읽기 연습
Non-Fictionမင်္ဂလာပါရှင့် ကိုရီးယားစာလေ့လာရင်းနဲ့ ကိုယ်တိုင်လေ့လာဖြစ်တာလေးတွေကို ပြန်လည်မျှဝေတာဖြစ်ပါတယ်ရှင့် အခုထိ လေ့လာဆဲဖြစ်တာမို့ အမှားတစ်ခုခုရှိရင် လာပြောပေးနိုင်ပါတယ် All fact from Google