제 한국 친구 중에는 생선을 아주 좋아하는 친구가 있습니다.
ကျွန်တော်ရဲ့ကိုရီးယား သူငယ်ချင်းတွေထဲမှာ ငါးကို အလွန်ကြိုက်တဲ့ သူငယ်ချင်းရှိပါတယ်그 친구는 저도 생선 좋아하는 것을 알고 수산 시장을 소개해 줬습니다.
အဲ့ဒီသူငယ်ချင်းကကျွန်တော်လည်း ငါးကြိုက်တာကိုသိပြီး ငါးစျေးကို မိတ်ဆက်ပေးခဲ့ပါတယ်시장에는 여러 가지 해산물이 참 많았습니다. 새우, 낙지, 오징어 등 모두 다 싱싱하고 맛있을 것 같았습니다.
စျေးမှာတော့ အမျိုးမျိုးသော ပင်လယ်စာတွေ တကယ်ကို များပါတယ်
ပုစွန် ,ရေဘဝဲ,ပြည်ကြီးငါးစသဖြင့် အားလုံးက လက်ဆက်ပြီး အရသာရှိမယ့် ပုံပေါ် ပါတယ်저는 살아서 움직이는 낙지를 들고 사진도 찍었습니다.
ကျွန်တော်ကတော့ ရှင်ပြီးလှုပ်ရှားနေတဲ့ ရေဘဝဲနဲ့အတူ ဓာတ်ပုံလည်း ရိုက်ခဲ့ပါတယ်우리는 친구가 자주 가는 단골 가게에 가서 큰 생선 한 마리와 새우를 샀습니다.
ကျွန်တော်ကတော့ သူငယ်ချင်းမကြာခဏ သွားတဲ့အကြိုက်ဆုံးဆိုင်ကို သွားပြီး ငါးကြီးတစ်ကောင်နဲ့ ပုစွန်ကိုဝယ်ခဲ့ကြပါတယ်가게 주인아저씨는 서비스로 새우 두 마리를 더 주셨습니다.
စျေးဆိုင်ပိုင်ရှင်က ဝန်ဆောင်မှုအဖြစ် ပုစွန်နှစ်ကောင်ပိုပေးခဲ့ပါတယ်우리는 가게 앞에 있는 식당으로 갔습니다.
ကျွန်တော်တို့ကတော့ ဆိုင်ရှေ့မှာရှိတဲ့ စားသောက်ဆိုင်ကိုသွားခဲ့ကြပါတယ်식당에서는 우리가 사 간 생선으로 회와 매운탕을 만들어 줬습니다.
စားသောက်ဆိုင်မှာတော့ ကျွန်တော်တို့ဝယ်သွားခဲ့တဲ့ငါးနဲ့ ငါးအသားလွှာနဲ့ ငါးအစပ်ဟင်းကို ပြုလုပ်ပေးခဲ့ပါတယ်친구 두 명과 함께 모두 셋이 먹었는데 아주 넉넉했습니다.
သူငယ်ချင်းနှစ်ယောက်နဲ့အတူတူ အားလုံးသုံးယောက်စားခဲ့ပေမယ့် အလွန်များပြားခဲ့ပါတယ်한국에 와서 이렇게 싱싱하고 맛있는 회는 처음 먹어 봤습니다.
ကိုရီးယားကိုလာပြီး အခုလို လတ်ဆက်ပြီး အရသာရှိတဲ့ ငါးအသားလွှာကို ပထမဦးဆုံး စားကြည့်ခဲ့ပါတယ်매운탕은 좀 맵지만 여러 가지 채소도 있고 맛있 었습니다.
ငါးအစပ်ဟင်းကတော့ အနည်းငယ် စပ်ပေမယ့် အသီးအရွက်တော်တော်များများလည်းပါလို့ အရသာရှိပါတယ်저는 한국에 여러 종류의 시장이 있는 것을 알고 있었습니다.
ကျွန်တော်ကတော့ ကိုရီးယားမှာ အမျိူးအစားအမျိုးမျိုးရဲ့စျေးတွေရှိတာကို သိနေခဲ့ပါတယ်
친구들과 동대문 시장에도 가 보고 용산에 있는 전자상가에도 가 봤습니다.
သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ ဒုံဒယ်မွန်စျေးကိုလည်း သွားဖူးပြီး Yongsanမှာရှိတဲ့ Electric ShoppingMallကိုလည်း သွားဖူးခဲ့ပါတယ်그렇게 큰 수산 시장에는 처음 가 봤는데 오늘 여러 가지 재미있는 구경도 하고 맛있는 생선도 먹어서 정말 기분이 좋았습니다.
ဒီလိုကြီးမားတဲ့ငါးစျေးကိုတော့ ပထမဆုံး လာဖူးခဲ့ပေမယ့် အမျိူးမျိုးသော စိတ်ဝင်စားစရာကောင်းတဲ့ လှည်ပတ်မှုလည်းလုပ်ပြီး အရသာရှိတဲ့ငါးလည်းစားပြီး တကယ်ကို ပျော်ရွှင်ခဲ့ပါတယ်다음에는 또 다른 시장에 가서 구경하고 싶습니다.
နောက်မှာလည်း ထပ်ပြီး တခြားစျေးကို သွားပြီး လည်ပတ်ကြည့်ချင်ပါတယ်source - 연세 한국어 읽기 (2)
ချစ်ခြင်းများစွာဖြင့်
Eillna
YOU ARE READING
한국어 읽기 연습
Non-Fictionမင်္ဂလာပါရှင့် ကိုရီးယားစာလေ့လာရင်းနဲ့ ကိုယ်တိုင်လေ့လာဖြစ်တာလေးတွေကို ပြန်လည်မျှဝေတာဖြစ်ပါတယ်ရှင့် အခုထိ လေ့လာဆဲဖြစ်တာမို့ အမှားတစ်ခုခုရှိရင် လာပြောပေးနိုင်ပါတယ် All fact from Google