궁중떡볶이를 아십니까?
တော်ဝင်တော့ပိုကီကို သိပါသလား?궁중떡볶이는 옛날에 궁중에서 먹기 시작했습니다.
တော်ဝင်တော့ပိုကီကတော့ ဟိုးအရင် တော်ဝင်နန်းတော်ကနေ စတင်စားသုံးခဲ့ကြပါတယ်궁중떡볶이는 요즘의 매운 떡볶이와 다르게 떡에 고기와 채소를 많이 넣고 간장으로 만든 음식입니다.
တော်ဝင်တော့ပိုကီကတော့ အခုခေတ်ရဲ့ စပ်တဲ့တော့ပိုကီနဲ့ မတူဘဲ ဆန်မုန့်မှာ အသားနဲ့ အသီးအရွက်ကို အများကြီးထည့်ပြီး ပဲငံပြာရည်အနောက်နဲ့ ပြုလုပ်ထားတဲ့ အစားအစာဖြစ်ပါတယ်❶물에 소금을 조금 넣고 끓이세요. 물이 끓으면 떡볶 이 떡을 넣고 데칩니다. 데친 떡을 찬물로 씻은 후에 물을 빼고 참기름을 바릅니다.
1️⃣ရေထဲကို ဆားအနည်းငယ်ထည့်ပြီး ကျိုချက်ပါ.ရေနွေးဆူလာရင် တော့ပိုကီဆန်မုန့်ကိုထည့်ပြီး ရေနွေးဖြောပါမယ်.ရေနွေးဖြောထားတဲ့ဆန်မုန့်ကို ရေအေးနဲ့ဆေးပြီးနောက် ရေကိုဖယ်ပြီး နှမ်းဆီထည့်ပါမယ်❷소고기와 표고버섯은 가늘게 썹니다.
여기에 간장(1), 설탕(0.5), 참기름, 후춧가루를 넣습니다.
2️⃣အမဲသားနဲ့ မှိုကို ပါးပါးလေးလှီးပါမယ်.
ဒီမှာ ပဲငံပြာရည်အနောက်(၁),သကြား(၀.၅),နှမ်းဆီ,ငရုတ်ကောင်းမှုန့်ထည့်ပါမယ်❸당근, 피망, 양파, 파, 붉은 고추도 가늘게 썹니다.
3️⃣မုန်လာဥနီ,ငရုတ်ပွ,ကြက်သွန်နီ, ကြက်သွန်မြိတ်,အနီရောင်ငရုတ်သီးတို့ကို ပါးပါးလေး လှီးပါမယ်❹간장(3)에 설탕(1.5), 다진 마늘(0.5), 다진 파, 참기름, 깨, 후춧가루를 넣어서 양념장을 만듭니다.
ပဲငံပြာရည်အနောက်(၃)ဇွန်းမှာ သကြား(၁.၅),နှုပ်နှုပ်စဥ်းထားတဲ့ ကြက်သွန်ဖြူ(၀.၅),နှုပ်နှုပ်စဥ်းထားတဲ့ ကြက်သွန်မြိတ်,နှမ်းဆီ,နှမ်း,ငရုတ်ကောင်းမှုန့်ထည့်ပြီး ဆော့စ်ပြုလုပ်ပါမယ်❺큰 프라이팬에 식용유를 조금 넣고 파와 양파부터 볶습니다. 그리고 소고기와 표고버섯, 떡을 넣고 볶 습니다. 그 다음에 당근, 피망, 붉은 고추를 순서대로 넣고 볶습니다.
5️⃣အကြော်ဒယ်အိုးအကြီးမှာ စားသုံးဆီအနည်းငယ်ထည့်ပြီး ကြက်သွန်မြိတ်နဲ့ ကြက်သွန်နီကစပြီးကြော်ပါမယ်.ပြီးတော့ အမဲသားနဲ့မှို ဆန်မုန့်ကိုထည့်ပြီးကြော်ပါမယ် အဲ့ဒီနောက် မုန်လာဥအဖြူ, ငရုတ်ပွ,ငရုတ်သီးအနီတို့ကိုအစဥ်တိုင်းထည့်ပြီး ကြော်ပါမယ်⑥볶은 재료에 양념장을 넣고 모든 재료가 다 익을 때 까지 더 볶습니다.
6️⃣ကြော်ထားတဲ့ပါဝင်ပစ္စည်းတွေထဲကို ဆော့ကိုထည့်ပြီး ပါဝင်ပစ္စည်းအားလုံး ကျက်တဲ့အထိ ထပ်ချက်ပါမယ်7️⃣불을 끄고 참기름, 깨, 후춧가루를 뿌립니다.
7️⃣မီးပိတ်ပြီး နှမ်းဆီ နှမ်း ငရုတ်ကောင်းမှုန့်ဖြူးပါမယ်재료 ပါဝင်ပစ္စည်း
떡볶이 떡 소고기 50g 표고버섯 2개 당근 50g 피망 1/2개 양파 1/4개 붉은 고추1개
တော့ပိုကီဆန်မုန့် ,အမဲသား(၅၀)ဂရမ် ,မှို(၂)ခု, မုန်လာဥနီ (၅၀)ဂရမ်, ငရုတ်ပွ(၁/၂)ခု ,ကြက်သွန်နီ (၁/၄)လုံး, ငရုတ်သီးအနီ(၁)တောင့်양념 재료 ဟင်းခတ်အမွေးအကြိုင် ပါဝင်ပစ္စည်း
간장 4숟가락, 설탕 2숟가락, 다진 파2숟가락, 다진 마늘 1숟가락, 식용유, 참기름, 깨, 후춧가루
ပဲငံပြာရည်အနောက်(၄)ဇွန်း, သကြား(၂)ဇွန်း ,နှုပ်နှုပ်စဥ်းထားတဲ့ ကြက်သွန်မြိတ်(၂)ဇွန်း, နှုပ်နှုပ်စဥ်းထားတဲ့ (၁)ဇွန်း ,စားသုံးဆီ, နှမ်းဆီ, နှမ်း, ငရုတ်ကောင်းမှုန့်
source - Yonsei Korean Reading (2)
ချစ်ခြင်းများစွာဖြင့်
Eillna
ESTÁS LEYENDO
한국어 읽기 연습
No Ficciónမင်္ဂလာပါရှင့် ကိုရီးယားစာလေ့လာရင်းနဲ့ ကိုယ်တိုင်လေ့လာဖြစ်တာလေးတွေကို ပြန်လည်မျှဝေတာဖြစ်ပါတယ်ရှင့် အခုထိ လေ့လာဆဲဖြစ်တာမို့ အမှားတစ်ခုခုရှိရင် လာပြောပေးနိုင်ပါတယ် All fact from Google