많은 사람들은 지하철에서 하루를 시작합니다.
များစွာသောလူတွေကတော့ မြေအောက်ရထားမှာ တစ်နေ့တာကို စတင်ကြပါတယ်지하철은 버스보다 시간이 정확하고 갈아타기 쉽기 때문에 지하철을 타는 사람들이 많습니다.
မြေအောက်ရထားကတော့ ဘတ်စ်ကားထက် တိကျသေချာပြီး ပြောင်းစီးရတာလွယ်ကူတာကြောင့် မြေအောက်ရထားကိုစီးတဲ့ လူများပါတယ်한국의 지하철은 안전하고 교통 카드를 사용할 수 있어서 이용하기가 편리합니다.
ကိုရီးယားရဲ့မြေအောက်ရထားကတော့ စိတ်ချရပြီး လမ်းပန်းဆက်သွယ်ရေးကတ်နဲ့အသုံးပြုနိုင်လို့ သုံးရတာအဆင်ပြေပါတယ်요금도 다른 나라보다 싸고 새벽부터 밤늦게까지 이용할 수 있습니다.
အခကြေးငွေလည်း တခြားနိုင်ငံတွေထက် စျေးသက်သာပြီး အာရုဏ်တက်ကနေ ညနက်တဲ့အထိ အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်서울에는 여러 지하철이 있는데 호선마다 색이 다르기 때문에 가고 싶은 역을 쉽게 찾을 수 있습니다.
ဆိုးလ်မှာတော့ မြေအောက်ရထားအများအပြားရှိပေမယ့် လိုင်းတိုင်း အရောင် ကွဲပြားတာကြောင့် သွားချင်တဲ့မှတ်တိုင်ကို အလွယ်တကူရှာနိုင်ပါတယ်그리고 안내방송이 나오기 때문에 어느 역인지 쉽게 알 수 있습니다.
ပြီးတော့ လမ်းညွှန်အသံလွှင်တာက ထွက်ပေါ်လာတာကြောင့် ဘယ်မှတ်တိုင်လဲဆိုတာ အလွယ်တကူသိနိုင်ပါတယ်지하철 안에는 노약자들만 앉는 노약자석이 있고 젊은 사람들은 할아버지, 할머니가 타시면 자리를 양보합니다.
မြေအောက်ရထားထဲမှာတော့ သက်ကြီးရွယ်အိုနဲ့အားနည်းသူတွေပဲ ထိုင်တဲ့ မသန်းစွမ်း,သက်ကြီးရွယ်အိုထိုင်ခုံရှိပြီး ငယ်ရွယ်သူတွေကတော့ အဖိုး အဘွားတွေ စီးရင် နေရာကိုဦးစာပေးကြပါတယ်그리고 한국에서 65세가 넘은 노인들은 무료로 지하철을 이용할 수 있습니다.
ပြီးတော့ ကိုရီးယားမှာ အသက်၆၅နှစ်ကျော်တဲ့လူကြီးတွေကတော့ အခမဲ့နဲ့ မြေအောက်ရထားကို အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်나는 지하철 안에서 사람들의 다양한 모습을 봅니다. 신문이나 책을 읽는 사람, 음악을 듣는 사람, 휴대전화로 게임을 하는 사람, 꾸벅꾸벅 조는 사람이 있습니다.
ကျွန်တော်ကတော့မြေအောက်ရထားထဲမှာ လူတွေရဲ့ အမျိုးမျိုးသော ပုံစံတွေကိုတွေ့ရပါတယ်
သတင်းသို့မဟုတ် စာအုပ်ဖတ်နေတဲ့လူ,သီချင်းနားထောင်နေတဲ့လူ,ဖုန်းနဲ့ ဂိမ်းကစားနေတဲ့လူ,ခေါင်းတငြိမ့်ငြိမ့်နဲ့ အိပ်ငိုက်နေတဲ့လူတွေ ရှိကြပါတယ်그리고 큰 소리로 전화를 하는 사람이 있어서 시끄러울 때도 있습니다.
ပြီးတော့ အသံအကျယ်ကြီးနဲ့ ဖုန်းပြောတဲ့လူလည်းရှိလို့ ဆူညံနေတဲ့အခါလည်း ရှိပါတယ်저는 가끔 지하철 안에서 숙제를 하는데 친절하게 가르쳐 주는 한국 사람도 있습니다.
ကျွန်တော်ကတော့ တစ်ခါတစ်လေ မြေအောက်ရထားမှာ အိမ်စာလုပ်ပြီး ရင်းရင်းနှီးနှီး သင်ပေးတဲ့ ကိုရီးယားလူမျိူးတွေလည်းရှိပါတယ်좀 복잡하기는 하지만 한국의 여러 사람들과 여러 모습을 볼 수 있는 지하철, 서울 에서 어디든지 쉽게 갈 수 있게 해 주는 지하철, 이 지하철에서 저도 많은 사람과 함께 하루를 시작합니다.
အနည်းငယ်ရှုပ်ထွေးပေမယ့် ကိုရီးယားရဲ့ လူအမျိုးမျိုးနဲ့ ပုံံအမျိုးမျိုးကို ကြည့်နိုင်တဲ့ မြေအောက်ရထား,ဆိုးလ်ရဲ့ဘယ်နေရာကိုပဲဖြစ်ဖြစ် အလွယ်တကူသွားနိုင်အောင် လုပ်ပေးတဲ့ မြေအောက်ရထား,ဒီမြေအောက်ရထားမှာ ကျွန်တော်လည်းပဲ များပြားတဲ့လူတွေနဲ့အတူ တစ်နေ့တာကို စတင်ပါတယ်
source - 연세 한국어 읽기 (2)
많이 사랑합니다Eillna
ESTÁS LEYENDO
한국어 읽기 연습
No Ficciónမင်္ဂလာပါရှင့် ကိုရီးယားစာလေ့လာရင်းနဲ့ ကိုယ်တိုင်လေ့လာဖြစ်တာလေးတွေကို ပြန်လည်မျှဝေတာဖြစ်ပါတယ်ရှင့် အခုထိ လေ့လာဆဲဖြစ်တာမို့ အမှားတစ်ခုခုရှိရင် လာပြောပေးနိုင်ပါတယ် All fact from Google