그림도 보고 결혼식도 할 수 있는 지하철역을 아세요?
ပန်းချိီကားလည်ကြည့်ပြီး မင်္ဂလာပွဲလည်း လုပ်နိုင်တဲ့ မြေအောက်ရထားဘူတာရုံကို သိပါသလား?하루에 400만 명이나 이용하는 서울의 지하철역 중에서 멋있고 재미있어서 가 보고 싶은 지하철역 몇 군데를 소개하겠습니다.
တစ်နေ့မှာ လူ၄သန်းလောက် အသုံးပြုတဲ့ ဆိုးလ်ရဲ့အောက်ရထားဘူတာရုံတွေထဲကမှ စမတ်ကျပြီး ပျော်စရာကောင်းလို့ သွားကြည့်ချင်တဲ့ မြေအောက်ရထားမှတ်တိုင်အချို့ကို မိတ်ဆက်ပေးပါမယ်>3호선의 옥수역 : 미술관
လိုင်း၃ရဲ့ oksuဘူတာရုံ :အနုပညာပြတိုက်옥수역에는 예쁜 색이 많습니다.
Oksuဘူတာရုံမှာတော့ လှပတဲ့အရောင်တွေများပါတယ်컵 모양의 의자는 노란색이고 문은 빨간색, 노란 색, 초록색으로 다양합니다.
ခွက်ပုံသဏ္ဍာန် ထိုင်ခုံကတော့ အဝါရောင်ဖြစ်ပြီး တံခါးတွေကတော့ အနီရောင် အဝါရောင် အစိမ်းရောင်တွေအဖြစ် အမျိုးမျိုးရှိကြပါတယ်그래서 옥수역에 가면 미술관에 간 것 같습니다.
ဒါကြောင့် Oksuဘူတာရုံကိုသွားရင် အနုပညာပြတိုက်ကိုသွားတာနဲ့တူပါတယ်>4호선의 사당역:공연장
လိုင်း၄ရဲ့ Sadangဘူတာရုံ :ပြဇာတ်ရုံ사당역에서는 멕시코 전통 음악, 전자 바이올린, 힙합 등 다양한 공연을 합니다.
Sadangဘူတာရုံမှာတော့ မက်ဆီကိုရိုးရာဂီတ, လျှပ်စစ်အားသုံး တယော,Hip hopအစရှိတဲ့ ဖျော်ဖြေမှုတွေလုပ်ကြပါတယ်음악도 듣고 공연도 보고 피에로도 만나려면 사당역에 가 보세요.
ဂီတလည်းနားထောင်ပြီး သရုပ်ဆောင်မှုကိုလည်းကြည့်ပြီး အနောက်တိုင်း လူရွှင်တော်ကို တွေ့ဖို့ဆိုရင် Sadangဘူတာရုံကို သွားကြည့်ပါ>5호선의 광화문역 : 화랑
လိုင်း၅ရဲ့ GwangHwaMunဘူတာရုံ :ပန်းချီ ပန်းပုအနုပညာပြခန်း광화문역 지하에는 화랑이 있습니다.
GwandHwaMunဘူတာရုံမှာတော့ ပန်းချီ ပန်းပု အနုပညာပြခန်းရှိပါတယ်여기에서는 시, 그림, 사진 등 여러 가지 작품을 전시합니다.
ဒီနေရာမှာတော့ ကဗျာ ပန်းချီ ဓာတ်ပုံအစရှိတဲ့ အမျိုးမျိုးသော အနုပညာလက်ရာတွေက်ု ပြသထားပါတယ်광화문역에 가서 재미있게 구경하세요.
GwangHwaMunဘူတာရုံကို သွားပြီ လည်ပတ်ကြည့်ပါ>6호선의 녹사평역 :결혼식장
လိုင်း၆ရဲ့ NokSaPyeongဘူတာရုံ: မင်္ဂလာခန်းမ녹사평역은 지붕을 유리로 만들어서 지하 4층까지 아주 밝습니다.
NokSaPyeongဘူတာရုံကတော့ အမိုးကို ဖန်နဲ့ပြုလုပ်ထားပြီး မြေအောက် ၄ထပ်ထိ အလွန် လင်းလက်ပါတယ်지하철역 벽에 여러 가지 색깔의 유리로 만든 그림이 있어서 아름답고, 유리 계단과 에스컬레이터도 특이합니다.
ဘူတာရဲ့ နံရံမှာ အရောင်စုံ ဖန်နဲ့ပြုလုပ်ထားတဲ့ ပန်းချီတွေရှိလို့ လှပပြီး ဖန်လှေကား စက်လှေကားတွေကလည်း ထူးခြားပါတယ်지하철역이 아주 아름다워서 여기에서 결혼식을 하는 사람들도 많습니다.
မြေအောက်ရထားဘူတာရုံက အလွန် လှပလို့ ဒီနေရာမှာ မင်္ဂလာပွဲပြုလုပ်ကြတဲ့လူတွေလည်း များပါတယ်다른 역에서도 여러 가지 공연과 전시를 볼 수 있습니다.
တခြားဘူတာရုံတွေမှာလည်း များစွာသော တင်က်မှုနဲ့ ပြပွဲတွေကို ကြည့်နိုင်ပါတယ်source - 연세 한국어 읽기(2)
많이 사랑합니다
Eillna61
ESTÁS LEYENDO
한국어 읽기 연습
No Ficciónမင်္ဂလာပါရှင့် ကိုရီးယားစာလေ့လာရင်းနဲ့ ကိုယ်တိုင်လေ့လာဖြစ်တာလေးတွေကို ပြန်လည်မျှဝေတာဖြစ်ပါတယ်ရှင့် အခုထိ လေ့လာဆဲဖြစ်တာမို့ အမှားတစ်ခုခုရှိရင် လာပြောပေးနိုင်ပါတယ် All fact from Google