19

4.4K 388 30
                                    

Harry birisi tarafından sertçe dürtülerek uyandırıldığında bunu yapan kişiye söylenerek arkasını döndü. "Ah, Harry. Uyan!" Harry gözlerini açabildiğinde gözlüğünü takamayacak kadar yorgun hissettiğinden bulanık görmeye katlandı. Kendisine seslenen Neville'di ve Harry ona sertçe "Ne?" dedi. Sabah uyanır uyanmaz düşündüğü ilk şey kibarlık olmuyordu.

"Harry, dersleri kaçırıyorsunuz! Hermione size bakmamı istediği için geldim. Son derslere yetişin bari." Bununla beraber Harry çocuğa teşekkür ettiğinde kendisi gidip hala uyuyan Ron'un ateşini kontrol etti. Çocuğun ateşi yoktu ancak görünüşe göre uyumalıydı. Harry yürüyüp tuvalete girdi ve aynada kendisine baktı.

Görünüşe göre kendisi de uyumalıydı.

Gözleri kızarmıştı, yanakları da öyle. Ve yüzünün geri kalanı buna inat solmuş gibiydi. Cübbesini giyip çantasını ve asasını aldı, gözlüklerini taktı, doğruca İksir sınıfına gitti. Kendisini gören Hermione aniden ayağa kalkıp "Beni ne kadar çok endileşendirdiğinizden haberiniz var mı? Doğrusu, bütün dersleri de kaçırdınız!" diye neredeyse bağırdı. Çıkan sese dönen öğrenciler yüzünden Harry etrafına bakındığında kendisine bakan gözler arasında Malfoy'u da gördü.

Gözlerini ona dikmeden yeniden Hermione'ye baktı. "Ron hastalandı." Sonra hapşırdı. Hermione endişeli gibi görünse de güler gibi "Hastalananın Ron olduğundan emin misin?" dedi. Harry omuz silkerek burnunu çekti. "Onu duşa soktum, sonra uyuyakalmışım." Hermione kafasını sağa sola sallarken elini Harry'nin alnına götürüp kontrol etti. "Ateşin yok." derken biraz bekleyip devam etti. "O iyi mi?" Harry kafasını sallayıp kızı onayladı. "Yorganını alıp battaniye verdim, duştan sonra ince kıyafetler giymesine yardım ettim." Hermione gülümsediğinde Harry de gülümsedi. Kendisi hastalansa Ron'un daha çok telaşlanacağını biliyordu. Eh, çocuk heyecanlı bir yapıya sahipti.

Sonra ders profesörü geldi ve Harry için asla dayanamadığı ders olan İksir işkencesi başladı. Harry ne kadar anlamaya çalışsa da daha önceki dersleri dinlemediği için derste oldukça kötüydü. Elbette, altıncı yılı hariç.

Sonunda gün bittiğinde Harry yorgunluğuna rağmen kuleye tırmanıp yatakhaneye gitti ve Ron'u uyandırıp ateşini kontrol etti. Sonra çocukla birlikte yemeğe indiler.

Lights Up / ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin