45

3.6K 333 65
                                    

Harry kendini İhtiyaç Odasında bulmuştu. Çünkü şimdi ondan kaçıp ne yaptığını sanıyorsun, demek için gecikmişti. Onu öperken bu hakkını kaybetmişti ama doğrusu ondan hesap sorası da yoktu.

Onu sanki her zaman öpesi vardı. Şimdi gözüne nasıl böyle gelebiliyordu? Birkaç ay önce gözünün önünde canlandırsa iğreneceği birini öpmeyi nasıl da istiyordu? Belki bu zamanla ilgiliydi, belki de o artık başka biriydi. Uzun zaman sonra ondan önce girebildiği odayı binasının renkleriyle hayal etti. Odaya girdiğinde yüzündeki gülümsemeyi tutamadı. Sonunda Malfoy geldiğinde amaçsızca olduğu yerden ayağa kalktı, ellerini nereye koyacağını bilemeden pantolonuna sürttüğünde çocuk, sonunda kendisine bakmıştı.

Tamam, Harry bu bakışmalara görünüşe göre düşman değiliz ama arkadaş da olamıyoruz bakışması diyordu, birkaç hafta önce. Şimdi ne diyecekti? Düşman olmayan ama muhtemelen arkadaş da olmayan, patronus kardeşi iki öpüşen eski düşman?

Malfoy kendisine yaklaştığında saçma düşüncesine yüz buruşturup ona döndü. "Selam..." Harry ona aptal gibi kafasını salladı. "Evet, selam."

Birkaç saniye sonra "Büyüyü yaptın," diyerek etrafına bakınmayı kesti. "Neden buradayız?" Malfoy kendisine biraz daha yaklaşarak aralarında birkaç adım bıraktı. "Sadece, yani ben sadece bur...daki buluşmalarımızı...Yani eğlenceli oluyor." Harry onun yarım cümlesine kafasını salladı. "Evet, öyle oluyor." O da durmadan kafasını salladı.

Harry birkaç saniye sonra ne yaptıklarını sorgularken çocuk birden "Potter?" dediğinde ona döndü. "Beni n-neden öptün?" Harry ona ne diyeceğini bilemedi, "Sen neden öptün...se ondandır, herhalde." diye soru soracakken vazgeçip düzeltmeye çalışarak saçmaladı. Malfoy'un suratı gülümsemeye evrilirken "Kesin mi?" dedi. "Kesin ondan mı?" Harry kaşlarını çatarken "Emin olamadım, söyle ve teyit edeyim." dedi. Çocuk söylemeyeceğini belli eder gibi kafasını aşğı eğip güldü.

Harry hala ona bakarken derin bir nefes verdi. Aniden "Ne yapıyoruz ki?" diye sordu. "Ne oluyor böyle?" Çocuk kafasını kaldırıp kendisinin yüzüne baktı. Sonra sakince gözlerini kendisinin yüzünde gezdirdi. "Bilmiyorum..." Harry içgüdüyle onun altında kalmamak için "Ben hiç bilmiyorum." dedi. Malfoy buna güldü. "Ben daha çok bilmiyorum." Harry sırıtmasını tuttu. "Ben zaten hiçbir şey bilmiyorum!"

Lights Up / ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin