Harry, Malfoy'un tüm denemelerine rağmen yapamadığını görünce ona yarın tekrar buluşabileceklerini söyleyip ayrılmıştı. Sonra İhtiyaç Odasının kapısının önünde duraksayarak "Filch koridorları dolaşıyor," dedi. "Yakalanabilirsin."
Malfoy sanki adamı görebilecekmiş gibi etrafına bakınıp omuz silkti. "Yapabileceğim bir şey yok." Sonra, Harry dediğine kendisinin bile şaşırdığı şeyi söyledi. "Seni bırakabilirim."
Sarışın çocuk da şaşırarak kendisine döndüğünde "Y-ya da bırakamam, yani bırakabilirim de... Boşver gitsin." Sonra Harry kendi kendine saydırarak arkasında dönüp yatakhanesine yürümeye başladı. "Aptal, sana ne?" kendi kendine fısıldarken tuvalete girip aynada kendine baktı. "Yakalansa da, sana ne?"
Sonra yatağına yattı. Tavana bakarak bugünü düşündü. Malfoy'la geçen anlarının kendisine kabuslarını unutturduğunun farkındaydı. Bunun şaşkınlık yüzünden olduğunu düşündü. Onunla kavga etmeden konuşabiliyor olmak bile şaşkınlık vericiydi ve bu Harry'nin kabuslarını düşünmesini engelliyor olmalıydı.
Sarışın çocuğu gereğinden fazla düşündüğünü fark ederek konuyu değiştirdi.
Vaftiz oğlunu oldukça özlemişti ve Haftasonu onu görebilse çok iyi olacağını düşündü. Andromeda'ya mektup yazabilirdi, böylece Teddy'i Hogsmade'e getirirdi. Harry bir an sonra büyük bir aydınlanmayla Draco Malfoy'un da Teddy'nin akrabası olduğunu fark etti.
Yatağında aniden dikleştiğinde pek iyi olmayan akrabalık bilgileriyle tekrar kontrol etti. Andromeda ve Narcissa Malfoy kardeşti, yani Dora Narcissa Malfoy'un yeğeniydi ve böylelikle Draco Malfoy'un da kuzeni oluyordu... Yani Teddy, nereden baksa Draco Malfoy'un kuzeni sayılırdı!
Harry çocuğa söyleyip söylememesi gerektiğini kafasında tarttı. Muhtemelen söylememesi gerekirdi, yine de mektubunda Andromeda'ya sormaya karar verdi, mektubu yarın sabah Andromeda'ya yollardı. Yine de bekleyemeyerek mektubu hemen yazmaya başladı.
Sevgili Andromeda,
Geçen hafta gönderdiğin mektubunu getiren baykuşun beni ısırdığını söylemek istiyorum. Uyarmana rağmen unutup sevmeye çalıştım... Yine de gitmeden ona yem vermeme izin verdi.
Teddy'i merak ediyordum, en son beni özlediğini fark ettiğini söylemiştin. Ben de onu özledim. Bu haftasonu onu Hogsmade'e getirebilir misin? Çapulcu kanını taşıyor, oraları tanımaya başlasa iyi olur...
Bu arada şaşırtıcı bir şekilde Draco Malfoy'un senin yeğenin olduğunu fark ettim, bu durumda Teddy'nin de kuzeni, değil mi? Sence bunu ona söylemeli miyiz? Teddy'nin varlığından haberdar mıdır, ya da haberdarsa bile görmek ister mi, görmek isterse ona göstermeli miyiz?
Benden daha iyi kararlar vereceğine eminim. Kendine iyi bak, mektup yazmayı unutma lütfen,neredeyse bütün hafta Baykuşlukta sabahlıyorum. Bana vaftiz oğlumun fotoğraflarını gönder...
Sevgilerle, Harry.