29

4.1K 363 73
                                    

Harry daha aldığı mektubun içinden çıkan hareketli fotoğrafa bakıyordu. Teddy Andromeda'yla birlikte gülüyordu. Harry onu özlemişti. Biliyordu ki çocuğun ailesi yaşıyor olsaydı onu bu kadar sevmeyecekti. Bu dile dökünce acımasızca gibi duruyordu ama onu elbette sevecekti, yine de şimdi kendisinden ve Andromeda'dan başka kimsesi yoktu. Birkaç yıl önceki kendisi gibi.

Elbette, Teddy daha iyi durumdaydı. Bir de büyük annesi vardı ve alnında uğruna savaş vereceği bir yara yoktu.

Harry, Andromeda'nın mektubuna cevap yazıp baykuşla gönderdi. Sonra arkadaşlarıyla birlikte akşam yemeğine indi. "Malfoy tam olarak ne dedi, demiştin?" dedi Ron, Harry onlara muhtemelen artık düşman olmadığı eski düşmanının kendisine söylediği garip şeyleri anlatmıştı. Aslında, Harry onunla ilk kez tanışıyordu. Yani, tanışıyor sayılırdı. Bu yüzden bunların garip olup olmadığını bilemezdi, belki de çocuk herkese evet, söyleyeceğim her şeyi henüz söylemedim ve bu bir gece daha eder, bu arada iyi bir öğretmen olduğunu düşünüyorum ve unutmadan, bir dev senin ölü bedenini getirseydi kesinlikle korkardım, diyordu.

Aslında... Evet, bunlar kesinlikle garip şeylerdi.

"Bu bir gece daha eder, dedi." Ron şüpheyle gözlerini kısıp Balkabağı Suyunu yudumlama devam etti. "Bu ilginç." Hermione yemeğini yemeye ara verip hızla kafasını sallamaya başladı. "Kesinlikle ilginç. Harry, sana hiçbir şey ifade etmiyor mu?" Harry ellerini kafasının iki yanına bastırıp neredeyse inleyerek "Ne gibi?" dedi. "Ne anlama gelmeliydi ki? O Malfoy."

Hermione gözlerini kısıp etrafa bakındı. "Kesinlikle ama bir an durup onun o olmadığını düşündüğünde sanki..." Kabarık saçlı kız söylediklerini yarıda kesip kendisine bakan çocukların suratına baktı. "Ne anlattığımı anlıyorsunuz, değil mi?" Ron alayla gülerek "Benim kim olduğumu biliyorsun değil mi?" dedi. "Çikolata Kurbağalarının kartlarında resmim var benim!"

Hermione bir an bekleyip "Evet... Büyük bir başarı olmalı... Herneyse," diyip Harry'e döndü. "Bunları söyleyenin o olmadığını düşündüğünde sanki... Sanki seninle-" Harry onun söylediklerini yarıda keserek "Ah!" diye neredeyse bağırdı. "Aklıma soktuğun zehirden memnun musun? Bu fikir aklımın kıyısından bile geçmiyorken huzurluydum!"

Hermione gülmemeye çalışarak yemeğine dönüp omuz silkti. Ron kaşlarını çattı ve tavuğunu kemirirken "O Malfoy," dedi. "İma ettiklerini duysa sana böö yapar."

Lights Up / ❝Drarry❞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin