Kaylie Miller
Drew mă ignoră, sau mai bine zis mă evită. Se comportă de parcă nu aș exista și toată vina-i a mea. Nu de alta, dar am ales să fiu în această zi de vineri aici și nu cu el, mi se pare destul de evident că l-am rănit, nu? Bravo, Kaylie, puți la cât ești de deșteaptă! Mă mir că nu mi-au făcut statuie sau că încă nu mi-au dat vreun premiu Nobel pentru inteligența mea redusă.
Am câteva zile de când îl sun și nu-mi răspunde, iar la mesaje nici măcar seen nu-mi dă. Nu știu care dintre noi este acum mai copil: eu că am venit aici sau el că nu-mi vorbește.
Mă foiesc pe scaun, fusta scurtă ridicându-se ușor în sus.
— Pari nervoasă, spune Liam pe un ton plat, ochii săi examinându-mă pe cât îi este posibil din partea cealaltă a mesei. S-a întâmplat ceva?
Nu pare îngrijorat, mai degrabă nepăsător, întrebarea sa fiind adresată doar așa, ca să fie. Pufnesc, strângând mâinile-n pumni în jurul mărginii scaunului pe care stau de mai bine de jumătate de oră.
Mâncarea nu mai vine și eu încep să rămân fără răbdare în sertarul de rezervă. Conversațiile dintre Cole și Liam sunt despre această facultate amărâtă și sport, mult prea mult sport pentru gusturile mele dacă ar trebui să fiu sinceră. Cui îi pasă de toate idioțeniile astea?
Chloe pare diferită. Ochii-i stau în pământ, de parcă ar vedea acolo cel mai interesant lucru de pe planeta asta. Aș hazarda să spun că-i bosumflată, însă nu reușesc să găsesc un motiv.
Nu prea scoate cuvinte pe gură și când o face aruncă o scurtă privire în stângă, observând reacția lui Liam.
— După absolvire ce ai decis să faci? O întreb, ignorând întrebarea băiatului de lângă ea.
El să-și continue conversația cu dragul de Cole, căci pe ambii în ultima perioadă îi suport la fel de mult. Șatenul din dreapta mea, spre surprinderea mea, de când ne-am întâlnit și până acum n-a îndrăznit să spună nimic, nici nu s-a apropiat pentru a mă atinge. Slavă cerului, nu știu cum aș fi reacționat.
— Cred că voi rămâne prin zonă, șoptește ridicând foarte puțin privirea spre mine.
— Nu vrei să te muți? Insist, lăsând capul pe-o parte. Acum ceva timp spuneai că ai vrea să mergi la drept, la Harvard.
Șatena ridică din umeri și-mi oferă un zâmbet șters.
— Planurile se mai schimbă, face un gest de nonșalanță cu mâna și-și întoarce privirea spre Liam, în plus am vrea să luăm o pauză după liceu. Poate vom merge în câteva excursii prin împrejurimile statului.
Iubitul ei o aprobă, mutându-și apoi privirea spre mine.
— Tu și Cole ce planuri aveți? Mă provoacă din priviri.
Rânjesc, strâmbând totuși din nas.
— Eu am de gând să vizitez California, el nu știu și nici n-aș vrea să aflu.
Privirea lui Liam se îngustează, mutându-se de pe mine spre celălalt băiat. Înghit în sec și mușc ușor din buza de jos. Suntem în public, nu și-ar permite nimeni să facă scandal, nu? Nu, corect?
Rotesc capul la rândul meu spre șaten și strâmb din nas când îl observ cu zâmbetul pe buze. Ce idiot!
— Eu și Ley ne-am luat o pauză, confirmă el, dar niciodată să nu spui niciodată când vine vorba de o împăcare, continuă făcându-mi stomacul să se dea peste cap.
Cred că voi da la rațe dacă-i mai aud vocea încă o dată în seara aceasta.
— Toți trec prin perioade dificile, îl aprobă Liam. Sunt sigur că Ley știe ce pierde despărțindu-se de tine.
CITEȘTI
Cei mai buni amanți
Romance!!!Povestea necesită editări!!! O relație ce este ajunsă pe marginea prăpastiei. O iubire ce se stinge din cauza unor comportamente abuzive. Cole o distruge, împingând-o în cele mai adâci abisuri. Drew o ajută să iasă dintre valurile mării ce o trag...