(12)

383 40 14
                                    

(a/n): przeczytajcie proszę notatkę na dole, bo jest tam parę istotnych dla mnie informacji 

enjoy :'))

Pierwsze tygodnie szkoły minęły z prędkością światła. Nawet nie zauważył kiedy nauczyciele zdążyli już przerobić materiał do pierwszego sprawdzianu i teraz nie pozostało mu nic innego jak uczenie się tego na pamięć. Jego oceny musiały być w tym roku wyjątkowo dobre, a to wymagało od niego o wiele więcej męczącej pracy niż długi trening tańca.

Zmęczony siedzeniem już trzecią godzinę nad zadaniami z matematyki postanowił zrobić sobie krótką przerwę i napić się wody. Zszedł na dół do kuchni, wziął do ręki szklankę i nalał do niej bezbarwnej cieczy. Wziął łyka po czym oparł się o blat zamykając przy tym powieki. Chyba naprawdę potrzebował odpoczynku.

Pochłonięty własnymi myślami nawet nie zauważył, gdy w tym samym pomieszczeniu pojawił się młodszy o rok blondyn.

Odchrząknął znacząco, ponieważ starszy zagradzał mu dojście do szafki.

- Przepraszam?

- Spieszy Ci się gdzieś?

- T-tak- odpowiedział mając ochotę strzelić sobie w twarz za to jąkanie się. Zrobił głęboki wdech i wydech po czym skrzyżował ręce na klatce piersiowej.- Tak, spieszę się.

- Fascynujące. Ciekawe gdzie.

- To nie jest twoja sprawa.

- Nawet nie to nie obchodzi- parsknął śmiechem i spojrzał na niego lekceważąco.

- I słusznie.

Obydwaj czuli wzajemną niechęć do siebie i żaden nie zamierzał tego ukrywać. Yoongi był z siebie w pewnym rodzaju dumny, ponieważ oprócz tego niekontrolowanego, nie zająknął się ani razu. Przecież to cud w jego wykonaniu!

Wyciągnął telefon z kieszeni dresów i napisał wiadomość do Dahee.

Yoongi:

Nie mam co robić :'(((

Dahee:

Znowu?

Człowieku poucz się czegoś czy coś hahah

Yoongi:

Kiedy ja już umiem wszystko

Dahee:

Nie zostawiasz mi wyboru dziecko

Yoongi:

Ale że co?

Dahee:

Muszę do Ciebie wpaść i obejrzymy parę odcinków serialu

Yoongi:

Jeju tak!!

Dziękuję

Kocham Cię kobieto :3

Dahee:

Aww

Ja Ciebie też Yoon

Yoongi:

Dobra chodź już tu, bo serio zaraz z nudów umrę XD

Dahee:

A pani mama nie będzie mieć nic przeciwko?

Yoongi:

Nieee, raczej będzie się cieszyć, że mam znajomych

Dahee:

Oo to okej, będę niedługo

My Little One » myg&jhsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz