°İyi Okumalar ^^°
|🌼🍂|
Mesajı okumamla derin bir nefes aldım. Sanki hayatım çok normalmiş gibi bir de başıma yabancı numara çıktı. Sonumuz Allah Kerim...
Akay bana mal mal bakıyordu. Ona olanları anlatmak istiyordum ama şuan sadece kafamı sakinleştirmek istiyorum.
"Noldu kızım bir şey de. Ekmek de, süt de, ama bi şey dee..!"
Derin bir nefes aldım ve yavaş yavaş bütün olanları anlattım. Yüzündeki o ifade nedensizce beni ürkütmüştü. Bana 'Kimin yaptığını bulursam ağzına ederim.' bakışı atınca elimden geldiğince onu sakinleştirdim. Ve en sonunda onu ikna ederek eve doğru yürümeye başladık.
Eve geldiğimde Akay'a döndüm sıkıca sarıldım ve yanağına kocaman bir öpücük bıraktım. Eve girene kadar arkamdan baktığında içimden tek bir şey geçiyordu. 'Eve girene kadar bana bir şey olucak mı diye bakmanıza gerek yok. Ne oluyorsa her şey o evde oluyor.'
Binaya girdim ve derin bir nefes aldım işte yine başlıyorduk. Eve girdiğimde içerisinin leş gibi içki koktuğunun farkındaydım. Hemen odama geçmek istesem de odamın hemen önündeyken kolumu birinin tutmasıyla nefes alış verişim hızlandı.
Ona yüzümü dönerken yüzüme aldığım tokat darbesi derin ve titrek bir nefes almama neden oldu.
°°°
Yine aynı odadayım. Yine aynı durumda. Kalbi kırık bir kızım, kalbindeki acıların yaralarını vücudunda taşıyan bir kızım...
Ben kendine acıyan bir kadınım. Hemcinsleri mutluyken karanlık bir odada yaşamının çoğunu dayak yiyerek geçirmiş bir kadınım. Her bir darbe de ölmek için yalvarmış biriyim.
Ben bir sizden biriyim,
Sizin sesini duymadığınız, duymak istemediğiniz. Canı yanan biriyim ben. Siz gülerken ağlayan biriyim. Belki de bir gün dayak yerken ölücek olan biriyim...
°°°
Gözlerimi sokak lambasına dikmiş etrafı izliyordum. Sokakta yiyecek arayan kediyi. Birbirlerini kovalayan köpekleri, mutlu insanları...
Gerçi mutluluk neydi? İnsanlar gülünce mutlu mu oluyordu? Ben gülmeyi seven bir insan değildim bu mutsuzluğumu göstergesi miydi? Veya sadece insanlar mı üzer? Ben anıları düşündükçe de üzülürüm. Saflığıma, inanmışlığıma, içimdeki kayboluşlara...
Telefonumun çantamdaki titreyişine kulak vererek telefonumu elime aldım.
-553*******: Seni kırılmışlıklarından seviyorum, o gözyaşlarının değdiği dudaklarına dokunmak istiyorum, seni anılarının hüznünden kurtarmak istiyorum. Ve bir gün sen bana beni sevdiğini söyleyeceksin, tüm kalbinle...
-Mihri'm: Seni bu kırıklıklarla dolu kalbimle mi sevmemi istiyorsun?
-553*******: Hayır, yanlış anladın. Ben gelicem, kalbini iyileştiricez ve sen kalbinin mükemmel sevgisini bana armağan ediceksin, biriciğim...
-Mihri'm: Belki bir gün gerçekten yaşadığımı hissederim, belki bir gün sayende yaşadığımı hissederim. Eğer öyle bir gün olursa, bırak tüm kalbimi ben sana kırıklıklarımla bile âşık olurum...
-553*******: Sen güzeller güzelim... Sen hiç merak etme seni o evden, öldüğüm yer dediğin yerden çıkarıcağım. Ve biz oradan çıkıp çimenlerin üzerinde çıplak ayaklarımızla koşacağız.
-553*******: Çünkü sen böyle yapınca yaşadığını hissediyorsun. Ve gerçekten çok güzel gülüyorsun.
-Mihiri'm: Yapma...
-553*******: Ne, ne yapmayayım Mihri'm?
-Mihri'm: Beni mutlu olabileceğime inandırma... Hayal ediyorum, seviniyorum en önemlisi umutlanıyorum. Yapamayacağın şeyleri söyleme!Kırılmayalım.
-553*******: Hayal ediceksin, sevineceksin ve mutlu olucaksın. Çünkü senin hayatına ben girdim. Ve ben seni kurtaracağım.
-Mihri'm: Yapamazsın.
-553*******: Neden?
-Mihri'm: Diğerleri de yapamadı, sen de yapamayacaksın.
-553*******: Ben diğerlerinden farklıyım.
-Mihri'm: Neden?
-553*******: Çünkü benim senden başka kimsem yok. Sen benim tek gerçek duygumsun. Ben de senin için her şeyimi veririm...
-553*******: Bir şey deme. Sadece uyu. Sonra sabahları başın ağrıyor. Gökçe ovucam diye daha çok yakıyor canını. Ama istersen ben ovabilirim.
-Mihri'm: Karşıma çıkmak için bahane arıyorsan yarın ağrımasa da başımı ovabilirsin.
-553*******: Ben bir sürprizim. En çok ihtiyaç duyduğun anda seni mutlu etmesi gereken biriyim. Benim görevim bu. Benim sürprizim kaçarsa pek sevmezsin beni.
-553*******: O yüzden uyu...
-Mihri'm: İyi geceler, sürpriz'im... ♥️🎁
-553*******: İyi geceler, biriciğimm... ♥️🌼
|🌼🍂|
- Selaaaam biricikleriiimmmm...~
Yeni bölümle karşınızdayım.~
Umarım beğenirsiniz.~
Neysee öptüüüm.~
Ben tarafından seviliyorsunuz. ~
30.10.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya'm🌼 - Yarı Texting
Подростковая литература'Papatyalar ne kadar narin olursa olsun içlerinde onları özel yapan çok önemli bir detay vardır...' Ruhu yaralı küçük bir kız büyüdüğünde ruhu hemen iyileşebilir mi?