°İyi Okumalar ^^°
|🌼🍂|
Gözlerimi açtığımda Akay birkaç kere görmüş olduğum çocuk tarafından yere yatırılmıştı. Ben onlara anlam vermek ister gibi bakarken arkadan biri elinde su şişesiyle koşarak bahçeye girdi. Omaç da onlara bakarken sinirle soludum ve bağırarak konuşmaya, küfretmeye, başladım.
"Hay ağzına sıçayım nerden buldunuz beni? Hepinizden teker teker duymak istiyorum." dedikten sonra sırasıyla Akay'ı, Akay'ın üzerindeki çocuğu, elinde şu şişesi olan çocuğu ve Omaç'ı göstererek konuştum. "Sen, siz ikinizi tanımıyorum ama ikiniz ve sen hangi cehennemden çıkıp geldiniz? Çok acil bir açıklama bekliyorum."
K⩪ Cehennem falan ayıp oluyor ama ye- Mihri bacım
A⩪ Zevzeklik etme ve üzerimden kalk amk salağı
M⩪ Laf ebeliği yaparak cevap vermekten kaçamayacağınızı biliyorsunuz, değil mi?' dediğim sırada Akay'ın üzerindeki çocuk kalktı ve yere bağdaş kurarak oturdu. Akay da üzerini silkeleyerek oturduğunda herkes elinde su şişesi olan çocuğa bakıyordu. Benimde gözlerim ona döndüğünde. Sadece bana baktı ve konuştu.
"Su ister misin?"
K⩪ He kanka kız da zaten bana ne zaman su verecek-
M⩪ Olur.
Herkesin bakışları bu sefer o çocukla benim aramda gezerken su şişesini açtı ve bana verdi. Sudan birkaç yudum aldıktan sonra önümde bana aptal aptal bakan üçlüye içtiğim sudan biraz sıçrattım. Sinirle bana bakarlarken tekrar konuştum.
"Açıklama?"
A⩪ Kanka
M⩪ HE?
A⩪ Şimdi ben, dünyadan bilgi alması için uzaydan gönderilen bu muşmula suratlıyı dövmüş olabilirim.
O⩪ Pff. Yine suçlu-
A⩪ SUS
M⩪SUS
Ç⩪SUS
K⩪SUS
Omaç ağzına fermuar çeker gibi yaptı ve sustu.
A⩪ Sonra Karan geldi.
K⩪ Bu ben oluyorum yen- Mihri Bacım.
A⩪ Neyse. Sonra ben seni bulamayınca Karan, Çağan'ı aradı ve yerini öğrendik- Bi' dakika Çağan nereden biliyordu ki yerini.?
Ç⩪ Okuldan çıktığını gördüm. İyi olmadığını kim yüzüne baksa anlardı. Ben de takip ettim. Kusura bakma.
M⩪ Yok, önemli değil.
A⩪ Bu muşmu-
M⩪ AKAY!
A⩪ Bunun nerden geldiğini bilmiyorum.
O⩪ Bahçede siz konuşurken duydum. Siz Gökçe'yi ekene kadar sizden hızlı gelmiş oldum.
M⩪ Anladım...
A⩪ Diyeceğin tek şey bu mu, güzelim?
Kafamı kaldırdım ve hepsinin gözlerinin içine baktım. "Sadece tek kalmak istemiştim. Tabii kim olarak tek kalmak istiyorum ki ben? Affedersiniz ama şimdi siktir olup beni yalnızlığımla baş başa bırakır mısınız?"
|🌼🍂|
-Sa. ~
Eee keyifler nasıl gençler.?~
Neyse çok boş yapmadan bölüme geçeyim. ~
Bölümde Mihri'nin sonda yaptığına kızmayın. Çünkü haklı. ~
O kadar şey yaşamış üzerine suç atılmış sadece yalnız kalıp kendiyle baş başa kalmak istemiş ama etrafında bir anda insanlar beliriyor yine.~
Omaç'ın üzerine çok gidiyorlar. Farkındayım. Ama onlarda bildikleriyle (bildiklerini sandıklarıyla) Omaç'ı kötü görüyorlar. ~
Kim ne biliyor bunu bilmiyorsunuz ama yakında bunları söyliyeceğim.~
Neyse ya çok uzattım gidiyorum. ~
Ben tarafından seviliyorsunuz. ♥️👑~
09.01.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya'm🌼 - Yarı Texting
Teen Fiction'Papatyalar ne kadar narin olursa olsun içlerinde onları özel yapan çok önemli bir detay vardır...' Ruhu yaralı küçük bir kız büyüdüğünde ruhu hemen iyileşebilir mi?