°İyi Okumalar ^^°
|🌼🍂|
~Yazar'dan Devam~
Akay boş olan basket sahasına adımını attı ve tam karşısında duran Omaç'ın gözlerinin içine baktı. Onun gözlerine bakmak bile dövmek istemesine neden oluyordu. Özellikle duyduğu şeylerden sonra.
~Geçmişten~
Akay ona ders notlarını veren kıza bir şey sormak için giderken kızın konuşma sesini duymuştu. Omaç'ın herkesi kullandığı ve okuldan giden birkaç kıza zorbalık yaptığını duymuştu. Bu Akay'ı çok rahatsız etmişti. Birkaç hafta sonra aynı kızın başka biriyle konuşmasında Omaç'ın Mihri'ye takmış olduğunu öğrenmişti.
O gün yemin etmişti kendi kendine 'Mihri'yi o çocuktan koruyacağım' diye...
~Şimdi~
"Ne var?" diyerek konuşmaya giren ilk kişi Akay olmuştu.
Omaç ne anlatacağını bilmiyordu. Çünkü Akay'ın ne bildiği hakkında bir fikri yoktu.
"Bak Akay ne duydun bilmiyorum, kim benim hakkımda sana ne zırvaladı en ufak bir fikrim yok ama düşündüğün gibi biri değilim."
"Ne duyduğumu bilmediğini söylemene rağmen öyle biri olmadığını söylüyorsun. Sana güveneceğimi düşünmen bile komik biliyor musun?" Akay, yavaş adımlarla sahada adım atarken aynı zamanda da kinayeyle konuşuyordu.
"Bak Akay ister inan, ister inanma. Eğer senin kafandaki kişi olsaydım şuan sana kendimi açıklamaya çalışmazdım."
"Diyelim ki kafamdaki kişi değilsin sana nasıl inanayım? Neden inanayım?" tam o sırada sahaya Karan girdi.
"Çünkü haklı."
Akay ve Omaç aynı şaşkınlıkla ağızlarını araladılar ve aynı sözcük döküldü dillerinden. "Ne?!"
K⩪ Şöyle ki, senin duydukların ve Omaç'ın yaşadıklarının tek sebebi Eftal.
A⩪ Eftal neden böyle bir şey yapsın ki?
K⩪ Çünkü Omaç'a takıntılı. Ve bu takıntı hiç iyi bir yere gitmiyor.
Karan söylediklerinde gayet netti. Bir şekilde birinin zarar göreceğini biliyordu. Çünkü Eftal'i herkesten iyi tanıyordu ve güvenmiyordu...
|🌼🍂|
-Selam gençlik! ~
Farkındaysanız iki gündür aktif bölüm atıyorum. Kendimi alkışlamak istiyorum 👏🏼~
Bölüme geleceksek Akay'ın neden kötü davrandığını biliyorsunuz artık. Ve çok şaşıralacak bir şey Omaç'a dalmadan onunla konuştu waow. ~
1-2 bölüm daha Yazardan, yani benim anlatımımla, gelecek büyük ihtimalle. ~
Kıza seçtiğim ismi çok beğendim lö. ~
Neyse yav. Gidiyom diğer bölümü de yazayım yetişirse yarın da onu atacağım. ~
Hadi hepinizi öptüüüm. ~
Ben tarafından seviliyorsunuz. ♥️👑~
16.01.2021
(Eftal KARACA)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya'm🌼 - Yarı Texting
Novela Juvenil'Papatyalar ne kadar narin olursa olsun içlerinde onları özel yapan çok önemli bir detay vardır...' Ruhu yaralı küçük bir kız büyüdüğünde ruhu hemen iyileşebilir mi?