35.Bölüm (Final)

224 20 116
                                    

«Sarılmanı istiyorum.»

°İyi Okumalar ^^°

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

°İyi Okumalar ^^°

Ondan uzaklaşmamı istemiyormuş gibi sımsıkı tutuyordu kolumu. Bakışlarımı Çağan'ın babası olduğunu öğrendiğim adamdan çevirip Çağan'a yönlendirdim. Buruk bir tebessüm eşliğinde bana bakıyordu o an. Bende elimden geldiğince gülümsedim. Bir şey olacağını hissediyordum ve bakışlarımı ondan almak istemiyordum.

"Eee... Babanı yeni evinizde ağırlamayacak mısın, Çağan?"

"Baba kelimesini hak etseydin seve seve ağırlardım." diye net bir cevapla karşılık verdi Çağan.

"Bu söylediklerini neye güvenerek söylediğini merak ediyorum açıkçası."

"Kendime güvenerek söylüyorum her bir kelimemi. Sana güvenerek söyleyecek halim yok."

"Kendine güvenerek konuşuyorsun fakat dikkat et sevdiğine mal olmasın sözlerin."

"Tehdit mi ediyorsun?" dedi beni biraz daha arkasına saklarken.

"HADİ AMA ÇAĞAN! BUNU SENELERDİR YAPIYOR. İLK DEFA DUYUP GÖRÜYORMUŞ GİBİ DAVRANMA!" diye bağırdı gelen gruptan bir çocuk.

Ç⩪ SEN KARIŞMA!

Y⩪ TAMAM BE!

M⩪ Ne istiyorsunuz?

K⩪ Sevgilinin dilinin olduğuna şaşırdım. Hiç konuşmuyordu.

M⩪ Boş insanlarla kendimi yormamak tercihimdir.

K⩪ Çağanla benzeyen bir yanınızı daha buldum: İkinizde sonunu düşünmeden konuşuyorsunuz.

Ç⩪ Senin gibi insanları düşüncesizce kullanarak yaşamaktansa aklıma gelen ilk şeyi söylerim, öyle yapmıyorum ama, daha iyidir.

K⩪ Annen olsa neler düşünürdü acaba senin hakkında?

M⩪ Annesi olsaydı Çağanla gurur duyardı. 

K⩪ Neyiyle gurur duyacaktı?! Böyle saygısız davranışlarıyla mı?

Ç⩪ Kendim olmaktan vazgeçmediğim için gurur duyardı. Senin gibi bir adamın oğlu olmayı reddettiğim için gurur duyardı. Benim kararlarımın her zaman yanında olurdu. Katil olmak istemediğimi, senin isteklerine karşı çıktığımı görseydi... Annem çok mutlu olurdu.

K⩪ Çağan senin şu hayal gücün yok mu? 

"Pek hayal gücü olduğu söylenemez aslında..." dedi yine aynı çocuk. Yanındaki kız burnuna sertçe bir yumruk attı.

"Seni konuş diye çağırmıyoruz. İşimizi halledip gideceğiz. Şu çeneni kapalı tut o yüzden." diyerek bağırmayı da ihmal etmemişti.

M⩪ İşiniz?

Papatya'm🌼 - Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin