18.Bölüm (Şaşkınlık)

178 29 155
                                    

(Multide bu aralar takık olduğum bir şarkı var. Yani bölümle pek bir alakası yok)

°İyi Okumalar ^^°

Kayan yıldızlar var gökyüzünde
Kimileri dilekler diler arkalarından
Kimileri sadece izlemekle yetinir
Çoğu kişi fark etmez bile

Sönen yıldızlar var göklerde
Kimse farkına bile varmıyor bakarken
Her biri yok oluyorken
Sadece izlemekle kalıyoruz

Bazı insanlarda böyledir: Kayan bir yıldız gibi gider, kimse fark etmezken; Sönen yıldızlar gibi, bir anda yok oluveriyorlar.

Peki biz insanlar ne yapıyoruz? Sadece izliyoruz.(!) Birileri yok olurken sadece izliyoruz. Yok olan şeyleri izlemek keyif veriyor galiba. Eğer öyleyse biraz da yok olan insanlığı izlemeliyim. Kaybediyor olduğumuz benliklerimizi...

Aslında tek yapmanız gereken: bir şeylerin farkına varmak, bir şeyler için çabalamak ve sadece görmek. Görmek ve susmamak...

|🌼🍂|

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

|🌼🍂|

Panodaki resimlere şaşkınlıkla bakarken etrafımdaki herkesin aynı şaşkınlıkla beni izlediğini biliyordum.

Gözlerim duyuru panosundan ayrılarak Akay'ın gözleriyle buluştuğunda kafasını hafif sağa yatırarak bana baktı. Kafamı iki yana salladım bu olanları reddetmek için.

"Ben bir şey yapmadım... Ben hiçbir şey yapmadım..." gözlerim bütün kalabalığı taradıktan sonra bir çift mavi gözde durdu. İstemsizce sol gözümden akan yaşı fark ettiğimde kalabalığı yararak okul çıkışına doğru ilerledim.

Arkamdan duyduğum bağırış seslerini umursamadığım. Hatta o an hiçbir şeyi umursamadım. Sadece gitmek ve gördüklerimi unutmak istedim.

Koştum, durmaksızın koştum...

|🌼🍂|

Yazar'dan:

Panoda o gün, Omaç ile birlikteyken, çekilen fotoğraflarını görmüştü Mihri. Aynı zamanda panoya Akay ile çekilmiş fotoğrafları gördüğünde ima edilen şeyi anlamıştı.

Mesaj atan arkadaşından duyduğu bu şeyler Akay'ı ne kadar şoka soksada emin olmak için görmek istemişti.

Akay'dan önce orada olan anonim gördüğü şeyleri büyük bir şaşkınlıkla izlemişti. Şaşkınlığını üzerinden atar atmaz, aklından hiçbir zaman çıkmayan 'Mihri' kendini yine belli etmişti.

Etrafına bakındığında bir köşede olacakları büyük bir gururla izleyen o genç kızı fark etmişti. İçinden 'Manyak' diye geçirdi. Hızlı adımlarını ona yöneltti.

Papatya'm🌼 - Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin