°İyi Okumalar^^°
Mihri'den:
|🌼🍂|
Akay tekli koltukta yavaş yavaş uykuya dalarken telefonuma bildirim gelmişti. Bildirime bakmadan önce odadaki dolabın içinden bir battaniye çıkardım ve Akay'ın üzerine örttüm.
Yatağın ucuna oturdum ve Akay'ın koyduğu telefonumu elime aldım. Saate baktığımda saatin 21.50 olduğunu gördüm. Gelen bildirimlere baktığımda gözüm sadece yazılı olan numarada takılı kaldı.
Birkaç dakika sadece ekrana baktıktan sonra titreyen parmaklarım numaranın üzerinde durdu. Bir dakika, parmaklarım neden titriyor?
Derin bir nefes aldım ve numaranın üzerine tıkladım. Gelen mesajları teker teker okuduktan sonra gördüğüm son mesaj kaşlarımın havalanmasına neden oldu. Gerçekten gelecek miydi?
|🌼|
-Mihri'm: Gelecek misin?
-Mihri'm: Gelmene gerek yok.
-Mihri'm: İçine sinmeyen bir zamanda karşıma çıkmanı istemiyorum.
İletildi✅
|🍂|
Mesajlarım iletilmişti ama görmüyordu. Derin bir nefes aldım ve yatağa uzandım. Telefonumu karnıma koyarak gözlerimi kapattım.
Birkaç dakika öylece durduktan sonra telefonumun titremesiyle gözlerimi tekrar açtım. Telefona gelen bildirime baktığımda ufak bir şaşırmıştım.
|🌼|
-552*******: Bahçedeyim. Gelebilir misin?
|🍂|
Etrafıma bakındığımda elimin üzerinde serum olduğunu gördüm. Zaten bitmek üzere olan serumu çıkardım. Yataktan yavaşça kalktım ve üzerime ceketimi giyerek aşağıya indim.
Tamıtamına 253 basamak, 3 kat ve 4 koridor geçtikten sonra bahçeye ulaşmıştım.
|🌼|
-Mihri'm: Geldim. Nerdesin?
-552*******: Geldim ama gözlerini kapatabilir misin?
-Mihri'm: Offf tamam.
|🍂|
Nefes aldıktan sonra gözlerimi kapattım."Bak gözlerimi kapatıyorum ama bir tuhaflık sezersem saygı falan demed-" önümde duran bir beden hissettiğimde konuşmayı bıraktım.
O beden bir anda beni kendine çekip sarıldığında ellerim boşluktaymışcasına havada kaldı.
Uzun zaman sonra ilk defa (Akay'dan) başka biri sarılıyordu bana. Nasıl anlatırım bilemiyorum. Sanki filizlenmek için bekleyen bir bitkiydim o an geldi ve su döktü toprağıma.
Yavaça saçlarımı okşamaya başladığında nefes alış verişim sıklaşmıştı. Sol gözümden akan bir damla yaş diğerinin de geliceğinin habercisiydi.
Boşta durmuş olan kollarım titreye titreye en sonunda sırtında birleşmişti. Neredeyse uyumak üzereydim. Gözlerim güzel bir uykuya hasretken bana kapanmak için yalvarıyordu.
"Uyumak üzereyim." dediğimi hatırlıyorum. Ve onun hatırlayamadığım sesinden dökülen o kelimeler.
"Uyu güzelim."
Sonrasında kendimi uykuya bıraktım. Hayatım sanki kâbus değilmiş gibi rüyamda da rahat bırakılmadım. Ani bir sıçrayışla uyandığımda hastane yatağında yattığımı fark ettim.
Gözlerimi ovalayıp yan tarafta duran su şişesine uzandım. Sudan birkaç yudum alırken fark ettiğim şeyle su boğazıma kaçtı. Birkaç öksürük sonrası kendimde olduğuma karar vererek hemen su şişesini aldığım dolaba yöneldim.
Elimde gördüğüm şey yüzümde buruk bir tebessüm bıraktı. Dolabın üzerinde piko çikolata ve hemen altında da not vardı.
'Biliyorum pikoyu ne kadar çok sevdiğini. Bir gün pikoyu sevdiğin kadar beni de sevmen dileğiyle.
Seni seven bir adet çikilet'
|🍂🌼|
~temsili
-Selam.
Bölümün kısa olduğunun farkındayım. ~
Ama çok güzel oldu. ~
Çok güzel değil mi.? Biraz övün yahu. ~
Evet anonimimiz benden bir kelime almasaydı olmazdı. ~
Tamam, bu kelimenin 'çikilet' olması tuhaf kabul. ~
Neyse biraz moodum düşük o yüzden çok böyle mutlu mutlu şeyler yazamıyorum. ~
Görüşürüz. ~
Ben tarafından seviliyorsunuz. ~
22.12.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya'm🌼 - Yarı Texting
Teen Fiction'Papatyalar ne kadar narin olursa olsun içlerinde onları özel yapan çok önemli bir detay vardır...' Ruhu yaralı küçük bir kız büyüdüğünde ruhu hemen iyileşebilir mi?