وہ آئمۂ کے کمرے سے باہر نکل کر اپنے کمرے کی طرف بڑھ رہی تھی کے کسی نے اس کی کلائی پکڑ کر اسے اپنی طرف کھینچا۔۔۔۔۔۔۔۔
"ششش۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔"
اس سے پہلے کے وہ چیختی اس نے آنیۂ کے منھ پر ہاتھ رکھا۔۔۔۔۔۔۔۔
"کون۔۔۔۔۔۔کون ہے۔۔۔۔۔۔۔۔"
ہاتھ ابھی بھی منھ پر تھا۔۔۔۔۔۔۔وہ بولی تھی۔۔۔۔۔۔۔
وہ سمجھ چکا تھا وہ کیا پوچھ رہی ہے اس لیے بولا۔۔۔۔۔۔۔
"چپ ۔۔۔۔۔بلکل چپ۔۔۔۔۔۔خبر دار کچھ بولی تو۔۔۔۔۔۔۔۔ہاتھ ہٹا رہا ہوں اب چیخنا مت۔۔۔۔۔۔۔۔۔"
اس نے غصے سے کہا۔۔۔۔
"آپ۔۔۔۔۔۔۔"
وہ ڈر کر بولی۔۔۔۔۔۔ ۔۔
"ہاں میں۔۔۔۔۔۔۔اور تم اس وقت یہاں کیا کر رہی تھی یۂ بتانا پسند کرو گی۔۔۔۔"'
اس نے پوچھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔
"وہ۔۔۔۔وہ۔۔۔۔۔میں۔۔۔۔۔۔۔۔۔آئمۂ کے پاس گئی تھی اور اب اپنے کمرے میں جا رہی تھی ۔۔۔"
اس نے کہا۔۔۔۔۔
"آئندہ اس وقت باہر نظر نہیں آؤ مجھے تم۔۔۔۔۔۔۔۔"
اس نے حکم دیا۔۔۔۔۔
"جی۔۔۔۔۔"
وہ کہتی کمرے میں بھاگ گئی۔۔۔۔۔۔۔۔
**********************************
After a long time i am here with another sneak peak of Zan _e_Majboor.....
Intezaar ke liye shukria or mazrat bhi......
Insta pr tu i think sb ne dekh li ho gi meri id or i hope apne whaan meri post bhi dekhli hoon gi....
Insta id agr kisi ko chahiye tu wo mujhe bta skta he wese mere bio me he mentione......
Khair zroor btain ke sneak peak kesi thi ....vote it comment it....
Aur dear readers mere lea duaa krein takee me apke leaa Zan_e_Majboor ka 1st part jldi jldi likh skoon.....
...........
Stay blessed
Stay healthy.......
And remmember me in ur prayers.....
YOU ARE READING
زن _ے_ مجبور💖
Mystery / ThrillerA story of strong girls who face every problem with patients and bear painfor her life , relations ,childs, and feelings.💖