Episode - 3

9.3K 564 23
                                    

Unicode Version

ညဘက်ရောက်တော့ကျိုးချန်ရိပေါ်ကိုအိပ်ယာပေါ်မှာလှဲနေစေပြီးအိပ်ပျော်အောင်စာအုပ်ဖတ်ပြနေတုန်း ရိပေါ်ကရုတ်တရက်ကျိုးချန်ကို

"ကိုကို!ကိုကို!တစ်ညနေလုံးသားDaddyကိုမတွေ့မိဘူးနော်။Daddyအိပ်နေလို့လားဟင်"

ရိပေါ်ရဲ့အမေးကြောင့်ကျိုးချန်ဖြေရခက်သွားပြီးရိပေါ် ရဲ့ခေါင်းကိုခပ်ဖွဖွလေးပုတ်ပေးကာ

" Daddyကအိပ်ပျော်နေတာမဟုတ်ဘူးသားရဲ့! သူမဖြစ်မနေလုပ်ရမယ့်အလုပ်ရှိလို့အဝေးကြီးကိုခရီးထွက် သွားတာ။ အဲဒါကြောင့်Daddyမရှိလည်းသားကကိုကို့စကားကိုနားထောင်ပြီးတော့လိမ်လိမ်မာမာနေရမယ် နော်"

ကျိုးချန်ရဲ့စကားကိုကြားတော့ရိပေါ်ကမျက်လုံးလေးကလယ်ကလယ်လုပ်ကာ

" အွန်! ဒါဖြင့် Daddyကဘယ်တော့လောက်ပြန်လာမှာလဲဟင်? ကြာမှာလား?"

"ဟုတ်တယ်!တော်တော်ကြီးကိုကြာမှာ။ဘာလဲရိပေါ် လေးကအခုကတည်းက Daddy ကိုလွမ်းနေပြီလား"

"အဲ့လိုမဟုတ်ပါဘူး။ဒါပေမယ့်Daddy ကအဲ့လောက် အကြာကြီးသွားမှာကိုဘာလို့ရိပေါ်ကိုနှုတ်ဆက်မသွားတာလဲဟင်။Daddy ကရိပေါ်ကိုမချစ်လို့လား"

ရိပေါ်ကစိတ်မကောင်းဖြစ်သွားဟန်နဲ့ပြောလာတာကြောင့်ကျိုးချန်ရိပေါ်ကိုပွေ့ဖက်နှစ်သိမ့်ရင်း

"မဟုတ်ပါဘူး။ရိပေါ်လေးရယ်။Daddy ကရိပေါ်ကိုချစ်ပါတယ်။နှုတ်မဆက်သွားဘူးဆိုတာကရိပေါ်လေးစိတ်မကောင်းဖြစ်မှာကိုသူစိုးရိမ်လို့ပါ"

ကျိုးချန်စကားကြောင့်ရိပေါ်စိတ်မကောင်းဖြစ်နေတာနည်းနည်းပြေပျောက်သွားပြီးသူ့ခုတင်ရဲ့ခေါင်းရင်းမှာအပြည့်ကပ်ထားတဲ့Daddy ဓာတ်ပုံကိုတစ်ချက်မော့ ကြည့်ကာ

"ကိုကို!Daddy ကရုပ်ရှင်မင်းသားလားဟင်။တစ်အိမ် လုံးမှာDaddyဓာတ်ပုံတွေအများကြီးပဲကပ်ထားတယ် နော်။ရုပ်ရှင်သရုပ်ဆောင်တွေရဲ့ပုံဆိုလည်းလူတွေကအဲ့လိုအိမ်မှာအများကြီးချိတ်ပြီးထားတတ်ကြတာမလားဟင်"

ရိပေါ်စကားကြောင့်ကျိုးချန်ရယ်ချင်သွားပြီး

"သားDaddy ကရုပ်ရှင်မင်းသားမဟုတ်ပါဘူး။သူကဒီအတိုင်းသာမာန်ကျောင်းသားတစ်ယောက်ပါ။သူဒီလိုနေရာအနှံ့ပုံတွေကပ်ခိုင်းထားတာကရိပေါ်လေးသူ့ကိုမမြင်တာကြာရင်တောင်မေ့မသွားအောင်လို့တဲ့လေ။ကိုကိုမပြောဘူးလား Daddy ကရိပေါ်ကိုချစ်ပါတယ် လို့"

My Devil Daddy 🔞⚠️ (Completed )Where stories live. Discover now