Η μέρα που περίμενα με τόση λαχτάρα, έφτασε.
Η ώρα πλησιάζει επτά.
Ντύνομαι, στολίζομαι και κατεβαίνω να περιμένω τον Γιανκούκιο.
Τα δευτερόλεπτα, μου φαίνονται σαν αιώνες. Μετά από λίγο, βλέπω πως ο Γιανκούκιος, βρίσκεται μπροστά απ' το σπίτι μου.
Χωρίς να μπορώ να περιμένω, τρέχω και μπαίνω στο αμάξι του.
-Γεια σου, Γιανκούκιε! Παμε;
-Ναι, y/n μου. Θα περάσουμε υπέροχα σήμερα...
Η βόλτα με το αμάξι, είναι φανταστική.. νιώθω τόση ασφάλεια, γνωρίζοντας πως ο Γιανκούκιος είναι ο οδηγός. Βέβαια, απ' όσο ξέρω, δεν έχει δίπλωμα, αλλά είναι πολύ καλός στην οδήγηση, περιέργως.
Φτάνουμε στο ξενοδοχείο. Αυτός, πάει στη ρεσεψιόν, για να πάρει το κλειδι του δωματίου μας -σουίτα ειναι- και τον περιμένω σε μία γωνία.
Νιώθω κάπως αγχωμένη σε δημόσιο χώρο μαζί με τον Γιανκούκιο. Κοιτάω γύρω μου, μήπως βρω κάποιον γνωστό.
Δεν βλέπω κανένα γνώριμο πρόσωπο, όμως το άγχος μου, παραμένει.
Όπως κοιτάω γύρω-γύρω με σταματά ο Γιανκούκιος. "Έλα y/n μου~ το δωμάτιο μας περιμένει"
Με πιάνουν οι ντροπές μου, όμως τον παίρνω απ' το χέρι και ανεβαίνουμε στον 5ο όροφο, με τον ανελκυστήρα.
Περπατάμε προς το δωμάτιο. Όταν φτάνουμε μπροστά απ' την πόρτα, η καρδιά μου χτυπά δυνατά.
Εκείνος, ανοίγει με το κλειδί και μου κάνει νόημα να περάσω πρώτη. Μα τι κύριος!
Ανεβαίνω πάνω στο κρεβάτι.
Κοιτάει ο ένας στα μάτια του άλλου. Τι όμορφα ματια που εχει. Πίσω απ' τα γυαλιά δεν φαίνονται καλά.
Με φιλάει και κλείνω τα μάτια μου.
Ψιθυρίζει "Με τρελαίνει το φόρεμά σου y/n μου... Αλλά πρέπει να στο βγάλω."
Κατεβάζει απότομα το φερμουάρ και βγάζει το φόρεμα από πάνω μου, αφήνοντάς με μόνο με τα εσώρουχα.
-Y/n μου, δεν το πιστεύω... Βελούδινα εσώρουχα για εμένα;
-Ναι κύριε... Δείτε τον σαν ευχαριστώ, που μου μάθατε την χημεία ανάμεσα σε δύο ανθρώπους.
-Τέτοια λέγε μου...
Βαθαίνει το φιλί, ενώ κρατιέμαι γερά απ' το πουκάμισό του.
Όπως δεν μπορούμε να συγκρατηθούμε άλλο, με σπρώχνει πάνω στο πάπλωμα.
Τον τιλύγω ποδια μου, χωρίς να σταματάμε να φιλιόμαστε.
Πλησιάζει το χέρι του προς το κάτω εσώρουχό μου.
"Μπορώ;" Ρωτάει παθιασμένα στο αφτί μου.
ESTÁS LEYENDO
Jungkook, Come Be My Teacher
Fanfic🔞 "Από 'δω και πέρα, θα είσαι η y/n μου." •~•~•~• . • ° Η y/n είναι ένα 17χρονο κορίτσι, που τα βρισκει σκούρα με τα μαθήματα. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο Χημικός πατέρας της, απαιτεί απ' αυτή να αριστεύσει...