23. Η Νέα Αρχή

167 19 0
                                    

Μετακομίσαμε εγώ, ο πατέρας και η κυρία Γιούντζαινα στην άλλη άκρη της χώρας.

Μετά από κάποιο διάστημα, αυτή έγινε η καθημερινότητά μου. Το σπιτι μας είναι τεράστιο, αλλά εγώ -εντελώς τυχαία- πήρα το μικρότερο δωμάτιο.

Αν και μικρό, έμαθα να το αγαπάω. Είναι το καταφύγιό μου πλέον. Μένω κλεισμένη εδώ μέσα και χάνω την επαφή μου με τον έξω κόσμο.

Το μόνο που δεν θα συνηθίσω ποτέ, είναι οι ήχοι όταν αυτοί οι δύο ερωτοτροπουν. Θα με στοιχειώνουν για όλη μου τη ζωή. Αν και είναι στην άλλη άκρη του σπιτιού η κρεβατοκαμαρά τους, του δίνουν και καταλαβαίνει.

Είχα δικαίωμα να μην πάω σχολείο για έναν μήνα, λόγω ψυχικού σοκ από το συμβάν. Από αύριο όμως, ξεκινάω. Νέο περιβάλλον, νέοι συμμαθητές και νέοι καθηγητές..Πολλά για να τα χωρέσει ο νους μου.

Η ψυχολόγος θα με δεχτεί μέσα στην βδομαδα. Δεν υπήρχε νωρίτερα ραντεβού. Φοβάμαι, γιατι δεν έχω ξαναπάει σε τέτοιον γιατρό, αλλα νομίζω πως θα μου κάνει καλό να μιλήσω σε κάποιον.

Δεν έχω απαντήσει στα μηνύματα που μου είχναν στείλει οι συμμαθητές μου, και δεν σκοπεύω να το κάνω.. Ούτε καν στον Τάε. Τα διέγραψα και άλλαξα αριθμό τηλεφώνου. Το παρελθόν πρέπει να μείνει πίσω.

Έχει πάει αργά και αύριο εχω πρωινό ξύπνημα για πρώτη φορά μετά από καιρό

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Έχει πάει αργά και αύριο εχω πρωινό ξύπνημα για πρώτη φορά μετά από καιρό. Τα μάτια μου, όμως δεν λένε να κλείσουν.

Πριν καλά-καλα το καταλαβω, ξημερώνει.

Jungkook, Come Be My TeacherKde žijí příběhy. Začni objevovat