Okej, nová fanfikce je tady opět na téma Kiribaku. Jestli nemáte rádi tento ship, yaoi, nebo násilí (všechno tohle se zde může vyskytovat !) tak vám radím tohle načíst. Jediné co se podobá bnha které znáte, je to že tam používám charaktery. Quriky nejsou a žije se v úplně jiné době, což pochopíte během čtení.
Bakugo Katsuki má být novým následníkem trůnu, jenže problémem bude závěrečná zkouška kterou musí splnit. Vlastně stejně jako každý jeho vrstevník co chce někam zapadnout.
***
(Pohled Katsukiho - pohled Ejira)(Před 10 lety)
,,Katsuki stůj ! Tohle následník trůnu nedělá !" ,,Já nechci být následníkem tlůnu !" zakřičel jsem na svojí matku a jenom v noční košili jsem vyběhl z pokoje. Proběhl jsem celým hradem a ignoroval jsem pohledy lidí okolo mě. Je přeci naprosto normální vidět běhat naštvaného sedmiletého polonahého kluka po hradě za doprovodu řvoucí královny. Vyběhl jsem z hradu a okamžitě jsem se schoval za kromadu sena na nádvoří. ,,Kde je ten kluk ?!"Asi po hodině jsem vylezl ze svého úkrytu a rozeběhl jsem se pryč. Zrovna jsem se krčil za jedním domem a pozoroval jsem procházející stráže, když mi někdo zaťukal na rameno. ,,Kacchan ? Co tady děláš ?" ,,Deku ! Pššš." pohrozil jsem tomu mrňavému klukovi a stáhnul jsem ho vedle sebe. Jmenuje se Izuku, znám ho protože jeho matka pracuje u nás na hradě a já se s ním občas bavím. ,,Deku jestli mě pláskneš tak tě shodím do hlomady hnoje !" Deku se zasmál a pokýval hlavou že rozumí. Jelikož ráčkuju tak mu neříkám jménem, akorát se mi vždycky směje že to neumím říct. ,,Kam vůbec jdeš ?" ,,Plyč. Máma po mě zase chce abych dělal to co je plo mě plý důležitý... Ale mě to nebaví !" ,,A proč tu lítáš nahatý ?"
Nějakou chvíli mě zdržel, ale pak se mi konečně povedlo dostat se z města do lesa. Občas sem s Dekuem chodíme a hrajeme si na rytíře, lovce draků, nebo prostě jen tak blbneme. Být lovcem draků je snem snad každého. Už se teším až mi bude osmnáct a já zabiju svého prvního draka. Doufám že bude velký a bude plivat oheň ! Nebo třeba bude mít obrovská křídla ... Chtěl bych černého, ne, rudého draka ! Jo, miluju červenou barvu a takový draci jsou strašně super silní !
Došel jsem až k řece kde si často hrajeme. Je tady hezky a hlavně je tu klid. Vzal jsem do ruky klacek a začal jsem si s ním hrát. Představoval jsem si jak bojuju s drakem. ,,Tu máš !....Ha...A teď úskok...a máš to !"
,,Co to děláš ?" lekl jsem se a prudce jsem se otočil. Nikoho jsem ale neviděl, takže jsem se začal pořádně rozhlížet. Ozval se smích a já se podíval do korun stromů. Na jedné větví visel zavěšený hlavou dolů nějaký kluk. ,,Co tu chceš ?" zeptal jsem se a nedůvěřivě jsem sledoval jak ladně seskočil ze stromu. Měl rudé vlasy a oči. Byl rozcuchaný a měl jenom kalhoty. Taky byl strašně špinavý s pomlácený... I tak se ale usmíval. ,,Kdo jsi ?" ,,Já jsem Kirishima Ejiro." hlesl nadšeně a já si odfrkl, zase složité jméno... ,,A ty jsi ?" dodal po chvilce když jsem mu na to nijak neodpovídal. ,,Em... Katsuki Bakugo..." ,,Bakubro...to se mi líbí." zasmál se a já se nafoukl. ,,Je to BakuGO, ne BakuBLO !" zarazil se, ale i tak se usmíval. ,,Ty neumíš říct R ?" ,,A ty máš zuby jak žlalok ...já za to nemůžu stejně jako ty Shitty hair." řekl jsem nafoukle a ignoroval jsem další várku smíchu.
ČTEŠ
Dragon slayer (mha)✔
FanfictionKatsuki Bakugo se má brzo stát králem, ale jako každý v jeho věku, musí složit určitou zkoušku. A to zabít draka. Draci jsou v království bráni jako trofeje a každý kdo chce někam patřit, musí svého draka zabít. Co když se ale Katsukimu otočí život...