143

17 3 0
                                    

Той

Той беше най-обикновен пожарникар. Обикновен човек с нищо по-специален от другите. За едни добър, за други - лош. Истината е, че не познавам кой знае колко добре този човек. Знам само, че беше приятел, син, съпруг, но най- важното беше баща. Няма да говоря колко добър човек е бил. Защото честно казано той изобщо не беше добър. Пиеше, пушеше, изневеряваше и е правил, какво ли не е през краткия живот, но за едно-годишно момиченце ... Този човек беше нейния спасител. Буквално. Без значение добро или не, тя не може да го мрази, защото беше първият човек в живота и ', който някога я е искал. Може и да е бил всякакъв, но за дъщерте си правеше всичко. На този човек благодаря най-искрено. Липсва ми всеки ден. Заради него намразих хора, които дават обещания и хора като цяло. Той ме научи, че тези, които най-много обичаш ще си тръгнат първи, заради това гледам да не се привързвам към хората. Имат дарбата да си тръгват ... винаги. Тъжно ми е, че дори не можех да се сбогувам с него. Вместо сбогом, той ми даде обещание. Обещание, което така и не спази. Обещание, че ще се върне. На този човек дължа това, че дишам в момента. Този човек  макар и не е беше добър, беше най-добрият, когото познавах. Той, макар и за други просто обикновен, беше всичко, което имах. Беше човекът, който най-добре знаеше къде да удари, за да те нарани. Бих дала всичко, за да мога да го прегърна за един последен път и да му кажа колко много означава за мен. Този човек с нищо по-различен, беше баща ми. Уж най- обикновен пожарникар, а в същността на първия човек, който ме е искал. Може би някой ден, някой ще каже: „Тя беше достойна дъщеря на баща си!".

"Тетрадката" на депресиитеWhere stories live. Discover now