5

533 71 32
                                    

Oy vermeyi unutmayin :3

Zhan Yibo'nun odasına doğru ilerledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zhan Yibo'nun odasına doğru ilerledi. Onunla gördüğü şeyler hakkında konuşmak istiyordu. Ayrıca ilaç saatide yakınlaşıyordu.

Kapıyı tıklatıp içeri girdi. "Merhaba Yibo!"
"Ah Bay Xiao Zhan hiç gelmeyeceksiniz zannetmiştim."

Masaya Yibo'nun karşısına oturdu. "Yibo seninle ciddi konuşmak istiyorum." Yibo başını yana eğdi. "Ne konuda Bay Xiao Zhan?"

Zhan söyleyip söylememekte kararsızdı. "Bana gördüğün şeyleri anlatmanı istiyorum."
"Bunu yapamam Bay Xiao Zhan."
"Neden Yibo?"
"Çünkü ondan korkuyorum bana zarar verir."
"Yibo ben senin doktorunum eğer bana hiçbir şeyi anlatmazsan sana yardımcı olamam!" Zhan sinirlenmeye başlıyordu. "Ama Bay Xiao Zhan-"

Zhan en sonda sesini yükseltmişti. "Yibo onlar gerçek değiller! Sadece kendi gözünde yaratıp kendini korkutuyorsun! Şizofren falan olduğunu düşünmeye başladım."

Yibo'nun boğazı düğümlenmişti. Ağlayacaktı. "B-bay Xiao Zhan d-dışarıdan izlemesi k-kolay tabiki." Zhan Yibo'nun kişilik bozukluğunu unutmuştu.

"Yibo ben çok özür dil-"
"B-beni anladığınızı düşünmüştüm B-bay Xiao Zhan! Sizde d-diğer doktorlar gibisiniz!" Yibo ağlamaya başladı.

"Yibo ben öyle demek istemedim. Özür dilerim." Yibo sandalyeyi itip dışarı çıktı. "Yibo ner-"

Sandalyeden kalkıp Yibo'nun peşinden koştu. Zhan peşinden giderken içinden kendine sövüp duruyordu.

"Yibo beklesene!" Zhan Yibo'nun bileğinden tuttu. "Nereye gidiyorsun ilaçlarını içmen lazım."
"İstemiyorum! Dışarı çıkıp hava alacağım." Ağlıyordu.

"Yibo lütfen böyle yaparak sadece beni üzüyorsun. İlaçlarını iç söz beraber çıkacağız dışarı."

Yibo'nun gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Yibo bunları durduramıyordu. "B-benim sizden farkım yok B-bay Xiao Zhan. Benim tek farkım sizin içinde olmadığınız bir k-karanlığın içinde olmam ve bu k-karanlıkta yalnız başımayım. Bu kolay değil."

Zhan Yibo'nun elini tuttu. "Yalnız değilsin Yibo. Seni o karanlığın içinden çekip kurtaracağım. Ama bunu yalnız yapamam."

Yibo kolu ile göz yaşlarını sildi. Ama onlar yinede akıyorlardı. "Lütfen ilaçlarını alman gerekiyor onları almazsan eğer durumun dahada kötüye gider."

Yibo onayladı. Zhan elini bırakıp odaya doğru kolunu uzattı. "Önden siz gidin Bay Wang Yibo." Yibo göz yaşları ile gülümsedi ve ilerledi.

Yibo'nun arkasından gidip odaya girdiler.

Üç hapıda içti. "Teşekkür ederim Yibo."

Tekrar odadan çıkıp asansöre girdiler. "Yibo ben her gece burada olamayacağım. Kendine çok dikkat etmelisin. Eminim ki diğer doktorlar sana yardıma geleceklerdir."
"Ama Bay Xiao Zhan onlar beni uyandıramazlar."
"Onlar uyandıramazsa eğer," Yibo'nun elini tutup yumruk yaptı. "Güçlü olacaksın."

Umarım olursun diye düşündü. "Eğer pes edersen bende ederim."

Zhan neler söylüyordu? Kendi dediklerine bile inanmıyordu. Neydi onu Yiboya bu kadar bağlayan?

Yibo gülümsedi "Teşekkürler Bay Xiao Zhan."

Bahçeye çıktılar. Yibo havayı içine çekti ve gülümsedi.

"İlk seferki gibi hissettirmiyor." Çünkü yanında sevip güvendiği birisi vardı.

"Bay Xiao Zhan bana gördüğüm şeyleri sordunuz."
"Hmm?"
"Korkunç görünümlü birisini görüyorum. Anlatılamayacak kadar korkunç yüzü olan birisi. Her gece boğazıma uzun siyah tırnaklarını geçirir. Nefes almamı engeller. O kötü birisi değil mi?" Zhan yavaşça onayladı. "Beni en az babam kadar korkutuyor. Beni ondan kurtarın Bay Xiao Zhan. Lütfen." Yibo Zhanı tuttu.

"Beni onunla yalnız bırakmayın lütfen. Gitmeyin." Yibo yine ağlıyordu. "O çok kötü birisi. H-her zaman kulağıma b-beni ö-öldüreceğini söylüyor. N-neden beni öldürüyor ben k-kötü birisi degilim!" Zhan ne diyeceğini bilmiyordu.

"Bay Xiao Zhan l-lütfen konuşun bir şey s-söyleyin."
"Yibo seni ondan kurtaracağım ama zamana ihtiyacımız var."
"Bay Xiao Zhan d-daha fazla dayanamam. Her gece y-yavaş yavaş beni öldürüyor." Zhan'ın kalp ritmi artmıştı.

"Yibo o gerçek değil."
"Gerçekler nasıl öldürüyorsa hayallerde öldürür."

Yibo Zhanı bıraktı. "Özür dilerim Bay Xiao Zhan. C-canınızı sıkmak i-istememiştim." Başını düşürdü ve hastaneye doğru yavaşça ilerlemeye başladı.

Yibo'nun arkasından ilerledi ve kendi kendine konuşmaya başladı. "Yibo sana söz veriyorum. Seni oradan çıkaracağım."

----
offf yibo cok uke oldu ne yapmaliyim 😡

btw kitap 100 okunmaya yaklasti cok mutluyum!! hepinize tesekkur ederim iyi geceler :333




cafuné // yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin