Oy vermeyi ve fikirlerinizi belirtmeyi unutmayin :3
Zhan Yiboyu odasına götürdükten sonra Xia'nın odasına girdi.
Xia oturduğu yerden sıçradı. "Seni varya!" Kitap alıp Zhan'a fırlattı. Zhan yana kaçtı. "Iskaladın!" Kapıyı kapattı ve karşısına oturdu.
"Ne oldu birden beni mi hatırladın?"
"Yiboyu burdan çıkaracağım."
"Ne! Zhan?! Bunu daha önce konuşmuştuk!"
"Ama Xia o artık burada kalamaz. Bu hastane onu dahada kötüleştiriyor eminim!"
"Ne saçmalıyorsun aptal! Adı üstünde hastane hastaların iyileşmesi için bir yer!"
"Burdaki hastaların üstünde deneyler yaparak onları iyileştirdiğinizi mi düşünüyorsunuz!"Ruh ve akıl sağlıkları hastanelerinde genellikle hastaları iyileştirmekten çok onların üzerinde deneyler yaparlardı. (aci ama gercek bu dogru bir sey...)
"Ne demek istiyorsun?"
"Görmedin mi aylar önce Yiboyu öldürüyorlardı! Geçen hafta yine birisi ölüyordu!" Xia cevap vermedi."Nasıl yapacaksın?"
"Tedavisini bitireceğim ve artık hiçbir psikolojik sorunun olmadığının teşhisini koyacağım." Xia hafif sesini yükseltti. "Sen delirdin mi!? Mesleğinden olacaksın! Eğer birisi bir hastaya yalandan teşhis koyduğunu öğrenirse kariyerin mahvolur!" Yibo için bunu göze alabilirdi."Bunu birisine söylemezsen böyle bir şey olmaz."
"Zhan Yibo'nun durumu çok ciddi. Neden anlamak istemiyorsun? Hem kişilik bozukluğu var hemde yarı yarıya şizofren."
"Ona kendim bakabilirim. Hem o gördükleri şeyler için ilaç kullanıyor."
"Diğer hastaların ne olacak? İşi bırakacağım deme."
"Yiboyu evde bırakıp gelebilirim herhalde."Xia sinirle iç çekti. "Sen tam bir aptalsın. Sen evde yokken Yibo'nun başına bir şey gelirse? Hiç düşünmüyorsun. Burda bizim yanımızda gözlem altında tutulmalı."
"Xia sence evle buranın bir farkı var mı?! Hemşirelerin hiçbiri işini yapmıyor! Mesaiye kalan doktorlar ne yapıyor onu bile bilmiyorum!"Xia sakinleşti ve kafasını topladı.
"Zhan onu seviyorsun değil mi?" Zhan geriye çekildi ve gözlerini açtı. "N-ne?"
"Ona aşıksın biliyorum."
"Hayır o benim sadece h-hastam."
"Salaklaşma! Birbirinize olan bakışlarınızı gördüm. Hangi dizi bu?"Zhan yutkundu. "Hmm?"
"İyi tamam birazcık aşığım."
"Birazcık?"
"Xia!"
"Tamam be!"Biraz sustuktan sonra Zhan lafa girdi. "Yiboyu buradan çıkaracağım ve sende sessiz kalacaksın tamam mı?" Xia tedirgindi. "Hadi benim için?" İç çekti. "İyi tamam."
"Teşekkürler!!"
"Ama bunu sonsuza kadar saklayabileceğini düşünüyorsan yanılıyorsun. Elbet bir gün ortaya çıkar ve Yibodan ayrıl-"Heyecandan dinlemeyip odadan çıktı. Biraz kapı önünde durup düşündü.
Bunu nasıl yapacaktı? Hemen teşhisi koyarsa şüpheli olurdu. "1 ay bekledikten sonra teşhisi koyarım ve ikimizde buradan çıkarız." Parmağını şıklattı ve gülümsedi.
Hemen Yibo'nun odasına girdi. O kadar heyecanlıydı ki kapıya vurmayı bile unutmuştu.
Yibo odada yarı çıplaktı. Üstünü değiştiriyordu. "A-ah." Yutkundu. "Yanlış bir zamanda g-geldim sanırım?" Yibo hemen çıplaklığı ile ona döndü.
Dönerken sırtındaki izleri tekrar farketti. Yakından dahada kötü duruyorlardı.
"Ayy Bay Xiao Zhan!" Zhan kapıyı kapattı ve gözlerini kısarak yakınlaştı. "B-bay Xiao Zhan?"
Omzunu tutup sırtını döndürdü. İzlere dokundu.
Yibo bir anda sızlayarak sırtını çekti. "Ahhh!"
"Özür dilerim. Cok acıyorlar mı?" Başıyla onayladı. "Kim yaptı?" Yibo korkmuştu. Hızla üstüne bir tişört geçirdi.----
600 kelime oldugu icin devamini bir sonraki bolume sakladim maalesef 🤷🏽♂️600 oy ve olacak 3 bin okunma icin cok cok tesekkur ederim!!!!!!!! <333
saglikli kalin evinizden cikmayin dikkat edin ve sizi sevdigimi unutmayin >:333
gece okuyanlara iyi geceler sabah okuyanlara gunaydin oglen okuyanlara tunaydin <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cafuné // yizhan
Fanfictionseni ne kadar sevdiğimi çiçeklere sor çünkü onlara fısıldadım aşkımızı... [angst, düz yazı, rahatsız edici unsurlar, +13] #1 angst tamamlandı-07032021