16

408 58 25
                                    

Oy vermeyi unutmayin :3

Yibo'nun gördüğü şeyler ekrana yansımaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yibo'nun gördüğü şeyler ekrana yansımaya başlamıştı.

Karanlık bir yerdeydi etrafa bakınıyordu. Bir süre sonra en az 3-4 metre uzunlukta bir varlık Yibo'nun önünde belirmişti. Karanlıktı sadece kırmızı gözleri parlıyordu. Tırnakları keskin ve uzundu. Karanlık olmasına rağmen korktucuydu.

Yibo geriye adımladı kaçmaya çalıştı ama o varlık çoktan Yiboyu yakalamıştı.

Yibo'nun boğazını tutup sıkmaya başladı. "Bay Shao!" Duymazlıktan geliyordu. O kadar sorumsuz bir adamdı ki Zhan yüzüne bir tane yumruk çakmak istiyordu.

Tırnaklarını Yibo'nun boğazına soktu. Yere kanlar damladı. Orada hareket edemiyordu ama camın ötesinde canı için çırpınıyordu.

Zhan dayanamadı. Zheng Shao'nun yakasından tuttu ve kendine çekti. "Bunu yaparak sadece onu öldürüyorsun! Anahtarı ver!" Hiçbir tepki vermiyordu.

Zhan yumruğunu kaldırıp yüzüne vurdu. "Seni-" Xia tuttup çekti ve anahtarı Zhan'a verdi.

Zheng Shao Zhan'ın peşinden koşmak için ayağa kalktı. Xia elini omzuna koydu ve başını iki yana salladı.

Zhan odaya girdi. Yiboyu ona bağlı olan kablolardan çıkardı ve kaldırdı. "Yibo! Yibo!" Sarsaladı.

Teni bembeyaz olmuştu. "Lütfen uyanmalısın!" Zhan Yiboyu daha fazla sarsaladı ama hiçbir şey olmuyordu.

"Tanrım lütfen onu benden alma yalvarırım!" Zhan ağlamaya başladı. "Yibo beni hiçbir zaman bırakmayacağım demiştin!"

Kendine çekip sarıldı ve bağırdı. "YIBO!"

Yibo'nun bedeni durmuştu. Zhan çekti ve baktı.

Baygındı veya Zhan öyle düşünüyordu. "Yibo?"

Doktor Chen odaya girdi. Yiboyu aldı ve nabzını baktı. "Nabzı çok yüksek kalp krizi geçirebilir! Sedyeyi getirin!"

Hemşireler sedye ile geldi. Yiboyu yatırıp acil servise ilerlediler.

Zhan'ın duyguları karma karışıktı. Öfke, kin, endişe ve acı.

Göz yaşlarını sildi. O adamı öldürmemek için bir sebebi yoktu diye düşündü.

Gözlem odasına girdi ve Shao'ya hızlıca ilerledi. Xia önüne çıktı. "Çekil önümden." Kafasını iki yana salladı. "Xia sana önümden çekil dedim!"
"Zhan lütfen sakinleş." Xia, Zhan'ı düşünüyordu. Oysa oda öldürmek istiyordu.

"Kendini düşün."
"Nasıl kendimi düşünmemi bekliyorsun Xia! Orada Yibo ölmek üzereyken göz yumdu! Onu böylece bırakmamı bekliyorsun!?" Xia sızlandı. "Yibo için yap! Söz veriyorum onun işini ben halledeceğim. Lütfen Zhan."

İç çekti ve onayladı.

Chen, Yibo'nun gömleğini yırtıp göğsünü açtı ve kalp monitörünü Yiboya bağladı.

Chen bağırdı. "Kalbi durdu!" Elini göğsüne koydu ve kalp masajına başladı. Hızlandıkça hızlanıyordu bastırdıkça bastırıyordu. Birkaç kez daha denedi ama hiçbir şey olmuyordu. "İşe yaramıyor! Defibrilatör*'ü getirin çabuk!"
*şok cihazı

Hemşire defibrilatör'ü uzattı.

Chen cihazı birbirine sürttü ve Yibo'nun göğsüne bastırdı.

Kalp monitörüne dönüp elektrokardiyografi*ye baktı hâlâ kalbi çalışmıyordu. "Hadi ama!"
*kısaca ekg grafiksel olarak kalbin elektriksel aktivitesini (kalbin ritmi­ni, frekansını, kalp atışlarının ritmini) kaydeden dalga for­mu

Birkaç kez daha bastı. "Eğer bu sefer olmazsa... bitti."
Cihazı son kez birbirine sürttü ve sertçe Yibo'nun göğsüne bastırdı. Monitöre baktı.

Yibo'nun kalbi çalışmaya başlamıştı.

Chen derin bir iç çekti. "Onu yoğun bakıma alın." Onayaldılar.

Hastanede bu tür olaylar çok görüldüğü için bir acil servis yeri açılmıştı. (e sonucta deliler hastanesi herkes aniden olebilir)

Chen odadan çıktı. Xia Zhan'ı dürtüp Chen'i gösterdi.

Koşarak yanına gitti. "Doktor Chen Yibo iyi mi?" Chen gülümsedi ve Zhan'ın omzunu ovaladı. "Evet iyi dert etme. Ama bir sorun var ki ne zaman uyanacağını bilmiyoruz. Aylar belkide yıllar sürebilir. Kalbini zar zor çalıştırabildim." Zhan dahada sinirlenmişti. "Yibo çok güçlü Zhan. Eminim ki bununda üstünden gelebilir."

Ellerini cebine soktu ve uzaklaştı.

Zhan kafasına vurdu. "Aptal Zhan! Hepsi senin yüzünden eğer daha erken davransaydın Yibo bu durumda olmayacaktı."

Sedye ile Yiboyu yoğun bakıma aldılar. Zhanda peşlerinden ilerledi ve yoğun bakımın önüne geldi. İçeri girmek için kapıya uzandı ama hemşireler durdurdu. "Şuan giremezsiniz Bay Xiao Zhan."

"Ha? Ama nede-" İçeri girip kapıyı kapattılar.

"Delireceğim tam burada."

----
slm geceniz mubarek olsun umarim bu bolum icin nisadan dayak yemem cok korkuyorum birkac gun bolum atmazsam bilinki nisa yuzunden

btw hepinze iyi geceler 🥱🥱

cafuné // yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin