8

461 65 24
                                    

Oy vermeyi unutmayin :3

Oy vermeyi unutmayin :3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zhan yutkundu. "T-tabiki Yibo her z-zaman burada olacağım." Yibo Zhan'ı bıraktı ve tekrar yakasını düzeltti.

Yibo derin bir uykuya dalmıştı. 

Zhan odadan çıktı ve kendi odasına ilerledi. Xia Zhan'ın yanına geldi "Zhan ne zaman mesaiye kalacaksın?"
"Hmm bu gün kalırım izin alabilirsem yarında kalırım." Xia başını eğip kaşını kaldırdı. "Ama neden ardı ardına mesaiye kalıyorsun?"
"Yibo için çünkü onun için gerçekten endişeleniyorum. Dün gece yine bir nöbet geçirdi neredeyse kendini öldürüyordu hiçbir doktor veya hemşire gelmedi."

"Neden Yiboyu bu kadar düşünüyorsun? İki günde nasıl ona birden böyle bağlandın?'
"Bilmiyorum Xia gerçekten bilmiyorum... Yiboyu bana bağlayan bir şey var. O gerçekten farklı."
"Her neyse Yiboyu düşüneceğim diye diğer hastaları unutma. Antisosyal kişilik bozukluğu olan bir hasta gelmiş."

Antisosyal kişilik bozukluğu

Bu bozukluğu olan insanlara "sosyopat" veya "psikopat" denir. Antisosyal kişilik bozukluğu başkalarını aldırış etmeme ve toplum kurallarına uymama ile ifade edilen sorumsuz ve agresif davranışlarla tanımlanır. Bu bozukluğu olan insanlar sıklıkla ciddi suçlar işler (tecavüz, taciz, cinayet vs.) ve davranışları için pişmanlık duymazlar.

Zhan yüzünü buruşturdu. "Merak etme sen bakmayacaksın. Ben bakacağım." Xia yüzünü düşürdü. "Eh dikkatli ol o zaman."

Zhan başka hastalarla ilgilenirken bir hemşire yanına koştu. "Bay Xiao Zhan!!"
"Ne oldu Fei neden bağırıyorsun?"
"Y-yibo ölüyor!"
"NE!?"

Zhan hastayı bırakıp Yibo'nun odasına koştu ve içeri girdi.

Yiboya solunum cihazı takmışlardı. "Bay Xiao Zhan solunum cihazı takmamıza rağmen nefes alamıyor!" Zhan Yibo'nun yanına oturdu. "Sakinleştirici iğne yaptınız mı?!"
"Yaptık ilaçda içirdik ama hiçbir şekilde uyanmıyor."

Yibo çok zor nefes alıyordu. "Nöbet geçiriyor sanırım boğuluyor."
"Ne yapmalıyız Bay Xiao Zhan!"

Zhan Yiboyu kaldırdı. "Yibo beni duyduğuna eminim. Oradasın biliyorum unutma o senden güçlü değil. Sen ondan daha güçlüsün. Duygularını kullan! İnan! Güçlü kal!"

Zhan'ın gözünden yaş süzüldü. "YIBO LÜTFEN UYAN!"

Yiboyu kendine çekip sarıldı. Yibo hâlâ nöbet geçiriyordu ve uyanmıyordu.

"Sakinleştiricinin dozunu arttırın."
"Bay Xiao Zhan bu çok tehlikeli-"
"Ne diyorsam onu yap!"

Zhan Yibo'nun saçlarını okşadı.

Hemşireler dozu arttırılmış iğneyi uyguladılar.

Yibo sakinleşmeye başlamıştı. "Bay Xiao Zhan bilinci normalden daha fazla kapalı olacak. Bu iyi bir şey değil"
"Biliyorum Fei. Ama onu tek kurtarabilecek şey şimdilik bu."

Hemşireler fısıldaşıyorlardı. "Bay Xiao Zhanı ilk defa ağlarken gördüm."
"Evet kimseye hiç bu kadar uzun sarılmamıştı."

"Çıkabilirsiniz."
"Siz Bay Xiao Zhan?"
"Bende birazdan çıkacağım."

Hemşireler odadan çıktılar.

Zhan Yiboyu bırakıp yatağa yatırdı. Solunum cihazını düzeltti.

Zhan Yibo'nun saçları ile oynuyordu. "Yibo merak etme. Seni götüreceğim buradan. Kendi elimle bakacağım. Seni iyileştireceğim."

Yanağını okşadı. "Bu karanlık dört duvardan ve içinde olduğun karanlıktan çıkacaksın."

----
200 okunma icin cok tesekkur ederim!! :3

umarim bolumleri severek okuyorsunuzdur bende severek yaziyorum ^³^ hepinize iyi geceler~~~

cafuné // yizhanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin