crescendo

297 25 31
                                    

"I WOULD LIKE TO DIE"

To nie tak, że wszystko zaczęło się dokładnie w tym momencie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To nie tak, że wszystko zaczęło się dokładnie w tym momencie.

Wcześniej, pierwsze dwa lata? Czy powinien był o tym wspominać?

Początek nauki i okropne problemy. Chodził na zajęcia z przyjacielem, ponieważ tak mogło być bardziej produktywnie.

Nauczyciel. A może powinien był powiedzieć, że chory psychopata?

Długie godziny spędzone na czekaniu na swoją kolej, dziwne rozmowy, jeszcze gorsze aluzje i żałosne żarty z podtekstami, które z biegiem czasu nie wydawały się już tylko żałosne, ale też przerażające. Rozmowy z innymi, podczas których jasno wynikało, że coś było nie tak. Było, ale nikt nie interweniował, nikt z tym nic nie zrobił. Do czasu.

Prawda. Policja. Dwa miesiące przerwy.

W końcu doznał wolności i radości z nauki, ponieważ los zesłał mu anioła pod postacią tej drobnej kobiety, która była wyrozumiała, miła, wymagająca, ale wiedziała na czym świat stoi.

Wszystko było dobre, a przynajmniej dało się przeżyć.

Pod koniec drugiego roku okrutna wiadomość, którą tylko on otrzymał. Ostatnie słowa i ciepły uścisk, ponieważ tylko z nim nawiązała jakąś więź. Następnie niepewna przyszłość.

I w końcu przyszedł trzeci rok, a razem z nim rozczarowanie samym sobą, ból, niezrozumienie, brak wsparcia od rodziny, łzy każdego dnia oraz pierwsze nieśmiałe myśli.

Chciałbym umrzeć.

dzień dobry!!! albo dobry wieczór

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

dzień dobry!!! albo dobry wieczór

witam was w moim nowym vmin au  "moonchild". mam nadzieję, że przyjmiecie je ciepło i z miłością jak moje poprzednie prace! obiecuję, że będę ciężko nad nim pracować, żebyście byli zadowoleni i szczęśliwi przy czytaniu


dlaczego tak nagle zdecydowałam się dropnąć nowe au? od trzech lat w grudniu robiłam "projekt-książkę" na odliczanie do urodzin taehyunga i pomyślałam, że w tym roku to będzie trochę nudne dawać znowu to samo, czyli po prostu ja opisująca moje nudne życie (w tym roku byłoby jeszcze nudniej, bo już skończyłam szkołę i nie mam pracy, więc nawet nigdzie nie wychodzę z domu, więc no zanudzilibyście się xd), dlatego chciałam zrobić coś innego. na początku myślałam o tym, żeby wcześniej przygotować sobie kilka shotów/jakiś szkiców/wierszy, żeby wam wrzucać przez cały grudzień, ale to też nie wyszło hahah, dlatego postanowiłam dropnąć to au, które wymyśliłam pod koniec października i trochę zaczęłam opracowywać -- dzięki temu wezmę się za to już tak całkowicie i na poważnie. w międzyczasie zmieniłam trochę koncept tego au, dodałam pomysł, który krążył mi po głowie od czterech lat, więc myślę, że będzie naprawdę fajnie. przy okazji oczywiście będziemy odliczać do urodzin mojej kochanej gwiazdki, taehyunga!

na szybko dam wam jeszcze kilka info odnośnie tego au:

– rozdziały będą pojawiać się codziennie (gdybym kiedyś się nie wyrobiła to wybaczcie)

rozdziałów będzie ok. 30 (ponieważ dzisiaj wstawiam tylko prolog)

 będą one dość krótkie, jedno- lub dwustronicowe, ponieważ piszę je praktycznie na bieżąco. z resztą taki krótszy rozdział jest łatwiej i szybciej przeczytać niż długi, myślę, że nie będziecie źli

wszystko odnośnie fabuły i całości wytłumaczę wam na koniec opowiadania

link do playlisty na spotify: ( https://open.spotify.com/playlist/4BrztIX2QxdioHHay9MJpd?si=ENrCACZtTGKGxJPn7hLGsw  nie jest ona tak restrykcyjna jak przy "mannequin", ale też bardzo ważna. głównie to chcę, żebyście słuchali tego, czego ja słuchałam przy pisaniu, żebyście się mogli dobrze wrzuć w historię. najpewniej będę jeszcze wstawiać utwory osobno w rozdziałach

tym razem nie będzie jednej godziny dodawania rozdziałów. jak będę mieć napisany, wtedy wrzucam

to chyba tyle. jak będzie coś jeszcze, to będę pisać na bieżąco tutaj albo na twt (link w moim bio zapraszam,, chcę mieć więcej moots z watt)

do zobaczenia jutro!

#29dni


p.s. streamujcie be!

moonchild || vminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz