Prolog

2.8K 98 4
                                    

Na początku mam dla was krótką wiadomość. Będzie to mały fragment z rozmowy:

 Będzie to mały fragment z rozmowy:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie chcę żadnych nieporozumień. Gdybym miała możliwość i więcej czasu, pokazałabym ile mam swoich prac. Jest ich naprawdę sporo. Jak tylko przeglądam wattpada w poszukiwaniu czegoś do czytania - widzę wiele tytułów czy podobnej fabuły (bądź opisu) do moich prac.

To, że jestem na wattpadzie, na tym koncie, dopiero sześć lat, nie znaczy że nie pisałam wcześniej bądź "nie wymyślałam" pomysłów.

Larry zaczęłam pisać stosunkowo bardzo niedawno, niecałe dwa i pół roku temu. Mam wiele prac, które przekształciłam z hetero na homo, bo takie głównie teraz piszę.

Jeśli tylko mi się uda, ogarnę swoje prace w taki sposób, aby pokazać wam, na ile mnie stać w pisaniu. Teraz mam gorszy okres, mam przed sobą mur, który nie pozwala mi stać. Masę spraw na głowie, remont, pracę, wiele innych przeszkód. To, co teraz piszę jest pierwsze od dwóch tygodni. Nie dotknęłam laptopa do pisania od dwóch tygodni. To najdłuższy czas, w którym nie pisałam. Dodatkowo, jestem teraz chora.

A teraz zapraszam was na zmieniony prolog do BY. 




Patrząc na to, co udało się nam zrobić, byłem taki dumny z siebie, naszej rodziny.

Kiedy parę miesięcy temu uciekałem przed swoim przeznaczonym, który ukrywał swoją tożsamość, nie wiedziałem, jak miałem zacząć nowe życie, będąc już połączoną omegą. Nie wiedziałem, jak miałem przetrwać pierwsze miesiące po połączeniu bez alfy. Moja matka też mi nie pomagała. Wyrzekła się mnie, kiedy zobaczyła znak po połączeniu. Jedyną osobą, która mi pomogła był Niall. Mój przyjaciel, który mieszkał w Londynie. Przyjął mnie pod swój dach i pomagał. Byłem mu wdzięczny, że zaoferował mi tak dużą pomoc.

A później znowu wszystko wywróciło się do góry nogami.

Ja, samotna omega, miałem zostać sam z dzieckiem.



A później okazało się, że to nie jedno dziecko, a bliźniaki.




Miłość zmienia oblicze świata, a świat zorganizowany przez miłość zmienia nas samych.





Beside you (larry) ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz