Michelle
Evden çıkıp sütüdyoya doğru yürümeye başladım. Bugün hava oldukça güzeldi. Dün akşam yatmadan önce aklıma bir fikir, daha doğrusu bir düşünce gibi bir şey geldi. Riley,Emily, James haricinde kimse bizim Eldon'la sevgili olduğumuzu bilmiyor.(Michelle, Emily'nin Stephanie'ye söylediğini bilmiyor.) Belki tahmin edenler olabilir. Ha, birde Hunter biliyordu. Benim düşüncem bunu herkese açıklamak, böylece daha rahat hissederdim kendimi. Bunu dün akşam Eldon'a söylemememin nedeni yüz yüze konuşsak daha iyi olur fikriydi.
Ben bu düşüncelere dalmışken sütüdyoya geldiğimi fark etmemişim.nİçeri girip hırkamı çıkardım. Çorabımı da giydim. Saçımı topuz yapıtım ve eldonu aramak için B grubunun çalıştığı yere geldim ve aradım:
"Alo,"
"Alo,"
"Nasılsın?"
"İyiyim de, sen neden aradın?" dedi endişeli sesle,
"Gelmeyince merak ettim."
"Yoldayım,"
"Tamam o zaman, sonra görüşürüz."
"Görüşürüz," dedi ve telefonu kapadı. Bende A sütüdyosuna geçtim. Hemen hemen herkes gelmişti, birkaç dakika sonra Eldon da geldi. Emily ile beraber ısınma hareketlerini yaptırmaya başladık. Bitince dansa başladık. Yaklaşık yarım saat dans ettik. Herkes yorulduğu için on dakika mola verdik.
Eldon aşağı inmeden yanına gittim, oturağa oturttum ve "Konuşabilir miyiz?" dedim. Hafifçe başını salladı.
"Dün akşam aklıma geldi ve... Herkese sevgili olduğumuzu açıklasak daha iyi olur aslında." Bbu söylediğim karşısında biraz şaşırsa da hiç beklemediğim bir şey söyledi. "Aslında bakarsan ben de ne zamandır bunu düşünüyordum." Şaşırmıştım "Gerçekten mi?"
"Evet, hatta şimdi moladan sonra bunu herkese açıklayalım." dedi ve elimi tuttu, tamam diyerek onayladım. Beraber aşağı indik. Eldon şeftali üzümü, ben de portakal limon karışımı içecek istedim. Hazır olunca içtik. Bitince zaten mola da bitmişti. Ağır adımlarla yukarı çıktık. En son çıkmak istemiştik. Herkesin orada olmasını istedik.
Yukarı çıktığımızda herkes oradaydı. Ellerimizi kenetledik ve içeri girdik. Herkes ellerimize bakıyordu. Haklılılardı da. Eldon, "Ben Michelle ile çıkıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Next Step
General FictionBu TNS dizisinin - hayal ürünü olan- kitabıdır. Bazı olaylar ve karakterler diziden alıntıdır.