Riley
James'le, parkta biraz daha oyalandıktan sonra eve gitmeye karar verdik. Ne kadar erken gidersek, o kadar çabuk temizlenebilirdik. Sağolsun, James benim dengemi kaybettirince pamuk şekerle düşürdü ve şu an heryerimiz pamukşeker oldu. Birdaha uzun süre pamukşeker yiyeceğimi pek sanmıyorum.Yada bu günün anısına daha çok yiyebilirim. Neyse beni eve bırakmayı teklif etti, kabul ettim.
Yolda yine el ele yürüyoruz.Hala James gibi bir odunla sevgili olduğuma inanamıyorum. Çok şaşırtıcı bir durum.Ama çok mutluyum.Sevgilim yanımda,daha ne isterim ki ben bu hayatta. ( Evet kafiye yeteneğim süper, hani alkışım )
Eve varınca James beni yanağımdan öptü ve gitti. Bende eve girdim. O sırda Emily merdivenlerden aşşağı iniyordu. Beni görünce gülmeye başladı. İlkten anlamadım, ama sonra üzerimin pamukşekerli olduğunu unuttum. Bütün yol boyunca böylemi gezmiştim? Tam bir rezillik. James'le sevgili olduğumuza o kadar dalmıştım ki üstümü tamamen unutmuştum.
Ben bu düşüncelere dalmışken Emily'nin telefonundan resim çekme sesi geldi, bende kafamı otomatikman kaldırdım. Beni bu kılıkla resim çekmişti, inanamıyorum? Emily, sonunda gülmesini durdurabildiğinde konuşmaya başladı:
"Riley, bu halin ne? "
"Ufak bir kaza, "
"Pamukşeker kazsı, "diye ekledi Emily,
"Nasıl oldu bu 'ufak' pamukşeker kazası? " diye sordu ufak kelimesinin üstüne basarak.
"Duşa girdikten sonra konuşsak, " dedim üzerime bakarak. Emily durumu anlamış olucak ki:
"Tamam, " dedi. Ama hala gülüyordu.
Hemen odamıza çıktım ve üzerimdekilerden kurtuldum. Çıkardıklarımı kirli sepetine koyup duşakabine girdim. ( Hikaye umarım
saçmalığa doğru yol almıyordur. )Yaklaşık bir buçuk saat banyoda oyalandıktan sonra- ki anca geçti- çıktım. Saat 3'e geliyordu. Açık pembe şort ve açık mavi sporcu atleti giydim. Tarağı alıp saçımı taramaya başladım. Tarama işi bitince dağınık bir topuz yaptım ve aşşağı indim.Annemle Emily birşeye bakıp gülüşüyorlardı.Yanlarına gittiğimde annem Emily'e telefonundan Shophia'nın videosunu izletiyordu.
Shophia, yengemin en küçük kızı, 2 yaşında. Videoda ablası- ablası 8 yaşında ve adı Lara- ile oyuncak kavgası yapıyordu. Shophia'nın çok sevdiği oyuncak ayısı var, adı Lily. Ablası onu alıyor, Shophia vermiyor. Bu yüzden ablası ayıyı alıp odaya kaçırıyor.Arkasındanda Shophia gidiyor. Bu duruma daha fazla dayanamayan yengem, ikisinden de ayıyı alıp saklıyor.
Annem ve Emily'le beraber bende gülmeye başladım.Shophia çok tatlı bir kız. Kumral saçları, kahverengi gözleri ve sağ yanağında kocaman gamzesi var. Hayatımda gördüğüm en tatlı kız diyebilirim. Ama Emily için Margie ( Marci.....1. sezonda Emily,Stephanie,Tiffany ve Chloe sütüdyoda çocuklara bakmıştı bilmiyorum hatırlayan var mı? )
Sonunda gülmemizi kesebildiğimizde annem konuştu:
"Uzun zamandır böyle gülmemiştim, " Emily,
"Bende, "diye onayladı,
"Şu Shophia çok tatlı, " annemde beni onaylayarak:
"Bende, " dedi. Sonra aklına birşey gelmiş gibi bize döndü ve:
"Ne zamandır anne-kız günü yapmıyorduk. Dışarı çıkalım mı? "ben:
"Bence harika bir fikir, "diyerek annemi onayladım. Annemle ikimiz Emily'e beklentiyle bakmaya başladık. Sonunda pes etti ve:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Next Step
General FictionBu TNS dizisinin - hayal ürünü olan- kitabıdır. Bazı olaylar ve karakterler diziden alıntıdır.