8. Bölüm

437 29 5
                                    

Chloe

Az önce resmen kovulmuştum. Buna inanamıyorum. Acilen yeni bir iş bulmam lazımdı, yoksa dans masraflarını ödeyemezdim. Ve dans benim için her şey demekti. Bu durumda eve de gidemezdim. Sonraki Adım'a doğru yürümeye başladım.

Yavaş yürüdüğüm için normalden biraz daha geç gitmiştim. İçeri girdiğimde herkes yere bağdaş kurmuş oturuyordu. West'in yaptığı espriye herkes gülmeye başladı. "Herkese merhaba, gelebilir miyim?"

"Tabi ki," dedi Michelle. Bir şeyler sormak istiyordu ama bunu takım arkadaşlarımızın önünde yapmak istemiyordu. "Emily, Michelle, sizinle konuşabilir miyim?" diye sordum. Ayağa kalktılar ve B sütüdyosuna gittik.

"Bir sorun mu var, Chloe?" Bunu soran Emily'di. Gözyaşlarıma engel olamayıp ağlamaya başladım. Bir müddet sakinleşmemi beklediler. "Erken geldim çünkü işten kovuldum, sizi buraya çağırdım çünkü bir şey sormak istiyorum." Sorar gözlerle bana baktılar.

"Belki siz bir yerde iş ilanı falan görmüşsünüzdür. Acil işe ihtiyacım var ve yardımcı olursanız minnettar kalırım." İkisi de başlarını olumsuz anlamında salladı. Michelle, "Chloe, istersen sen eve git, hem yolda iş ararsın, hem dinlenirsin; olur mu?" dedi.

Konuşamayacak halde olduğum için başımı sallamakla yetindim. Eve gitmek için yola çıktım. Yolda  giderken dükkanlara da uğruyordum belki bir iş vardır diye ama yok. Maalesef yok.

Emily

"Michelle, sana hâlâ çok kızgınım, bunu sende tahmin ediyorsundur ama aramızdaki bu meseleyi dansa sokmayacağım. Yine kararları beraber alırız," Derin bir nefes aldım. "Chloe için beraber iş arayalım."

"Haklısın, bu olay aramızda kalsın ve bence de Chloe için biz de iş arasak fena olmaz. Sütüdyo çıkışına ne dersin?" Başımı olumlu anlamında salladım. İçeri geçtik ve herkesin hazırlanmaya başladığını gördük. Ben de çantama eşyalarımı koydum ve Michelle ile çıktık.

Nereye sorsak olumsuz tepki alıyorduk. Sandığımızdan daha zor olacaktı.

The Next StepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin