7. Bölüm

449 30 2
                                    

Michelle

Bugün sütüdyo vardı. Tatil süremiz bitmişti, bunun için babam beni arabayla sütüdyoya bıraktı, ben de içeri girdim. İçeride; Eldon, Emily, Stephanie, Tiffany West ve Chloe vardı. Onlara selam verip üzerimi değiştirdim. İçeri girip Emily ile ısınma hareketleri yaptırmaya başladık. Herkes kendine göre yapıyordu. Bu sırada James'le Riley kapıdan göründü. Birkaç dakika sonra da Giselle gelmişti. Ardından Bayan Kate ve Chris girdi ve duyuru yaptılar. "Çocuklar, dinleyin. Bir hafta sonra Webster adlı bir grupla dans randevunuz var. Sizden yeni ve güzel bir koroografi istiyorum; yapabilir misiniz?"

Hep bir ağızdan, "Evet!" diye bağırdık. Chris, "Size güveniyoruz," dedi ve Bayan Kate ile beraber yanımızdan ayrıldılar.

Müzik çalardan Turn Me Raund şarkısını açtık ve herkes kendince fikirlerini sunmaya başladı. Hepsini bir araya düzenli bir şekilde sıraya koymaya başladık, iyi gidiyordu. Son rütüşları da yaptık ve mola vermek için aşağıdaki Meyve Suyu Barı'na indik. Eldon'la ben, Riley ile James beraber oturuyorduk. İyi kızlar da kendi aralarında oturdular.

Chloe

Yaklaşık on beş dakika önce mola bitmişti. Tekrar sütüdyoya geldik ve dans etmeye başldık. O sırada içeri Bayan Kate girdi. "Çocuklar, dansınızı kısa bir zamanda çok iyi yapmışsınız, bravo."

Elindeki pizza kutularıyla kapıdan Chris göründü. Hepimize kutuyu dağıttı, yemeye başladık. Saate baktığımda işe geç kaldığımı fark ettim, Emily ve Michelle'e haber verip aceleyle çıktım.

Koşar adımlarla çalıştığım kafeye gittim. Hızla Bay Arthur'un odasına girdim. "Geç kaldığım için özür dilerim, söz bir daha olmayacak." Bay Arthur'un suratı sinirle kasılmıştı, sözlerini o kadar sert bir şekilde söylemişti ki, bir an gözlerimi kaçırma isteğiyle doldum.

"Bu kaçıncı söz verişin, Chloe? Biz seninle daha fazla çalışamayacağız. Kovuldun!"

The Next StepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin