4. Bölüm

707 46 3
                                    

Riley

Tek kelimeyle şaşırmıştım. Bu fikrin Stephanie'den çıktığını tahmin ediyordum. Daha fazla bu konu üzerinde düşünmeyerek üst kata, odamıza çıktım. Emily ile aynı odada kalıyorum. Aslında ayrı odalarda da kalabilirdik ama biz beraber kalmayı tercih etmiştik.

Vücudumdan rahatsız olduğumu hissettim ve hızlıca bir duş aldım. Kurulandıktan sonra, mavi ve pembe renklerin hâkim olduğu şort takımımı giydim. Telefonumu elime aldım ve aşağı indim. Birinci kat patlamış mısır kokusuyla dolmuştu. Kokunun kaynağına, yani mutfağa gittim.

İçime derin bir nefes daha çektikten sonra, "Çok güzel kokuyor," diye itiraf ettim. "Eminim tadı da nefistir."

İki-üç  dakika sonra mısırlar olmuştu. Üç ayrı leğene dökülmüş patlamış mısırları aldım ve televizyon odasında ki sehpanın üzerine koydum. Tekrar mutfağa döndüğüm de, Emily cipsleri leğene koyuyordu. Bu seferki leğen baya büyüktü.


Emily cipsleri dökmeyi bitirince leğeni alıp sehpaya koydum.  Gerisin geri tekrar mutfağa gittim. Geri kalan malzemeleri de televizyon odaya taşıdıktan sonra filmi izlemeye başladık.

Emily

İlk önce korku filmini izlemeye başladık. Halka'ydı. Biraz fazla korktuğumuz için yarısından sonrasını izleyememiştik. Macera filmini açtık, oldukça güzeldi. Film ile birlikte cipslerimiz ve kolalarımız da bitmişti. Daha fazla içemeyeceğimizi anladığımızda ilave bardak almadık.

Gol Ve Tütüler filmi  bitince leğene baktık, cipsin yarısına gelmiştik. Bitirememiş olmamız normaldi. Dans ile ilgili filmi de  izledik, o da bitince etrafı topladık. Lambaları açtığımızda gözlerim acımıştı. Birkaç kez kırpıştırdıktan sonra kendime gelmiştim.

Hep beraber üst kata çıktık. Riley ile olan odamıza girdik. "Haydi süslenelim." Fikir Stephanie'den çıkmıştı. Riley ile birlikte başımızı salladık ve dolabımın kapağını açtım. İki elbise çıkardıktan sonra onları yatağın üstüne koydum.

Riley'de kendi dolabından bir elbise çıkarmıştı. Herkes elbisesini giydi. Benim elbisem maviydi ve kırmızı kemeri vardı. Önü hafiften açık bir elbiseydi. Sonra Riley ve Stephanie saçımı maşa yaptılar. Kırmızı bir ruj sürüp son olarak benim kırmızı, mavi dolgu topuklu ayakkabımı giydim.

Sıra Stephanie'ye gelmişti. Siyah bir gece elbisesi giydi, altın rengi olan kemeri vardı. Saçını topuz yapmıştık. Sadece bordo bir ruj sürmüştü. Siyah topuklu ayakkabı giydi ve; hazır. Sıra Riley'e geldi, o da pembe tam diz kapağı hizasında olan bir elbise giymişti. Siyah kemeri vardı, buna uygun olarak siyah dolgu topuk ayakkabı giydi. Yüzüne bir şey sürdürmemişti.

Birkaç resim çekindikten sonra giysileri çıkarttık. Makyajı silip uyuduk. Nerdeyse sabah olmuştu.

Eldon

Saat 12 gibi uyanmıştım. Dün gördüğüm rüyadan esinlenerek, Michelle'e mesaj attım. "Günaydın uykucu." Çok geçmeden cevap gelmişti. "Günaydın."

"Müsaitsen saat iki de randevumuz olsun mu? Seni alırım." Cevabını beklerken heyecanlanmıştım. Telefon elimde titreyince mesajı açtım. "Bekliyor olacağım. :-)"

The Next StepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin