23

182 14 5
                                    

Hunter

Şu an Clara'nın dediklerni algılamaya çalışıyorum.Artık burada dans ediyorum...Lanet olsun ya gerçekten lanet olsun.Bu nasıl olur.Kendi sütüdyosundan neden ayrıldı.Umarım A grubunda girmez.Sonraki adıma girmese daha iyi olur ama...

''Clara sen ciddi misin''

''Evet niye şaşırdın ki.Eski sevgilimle aynı sütüdyoda dans etmek ne kadar güzel olur.Sen ne düşünüyorsun''

"Neden geldin"

"Hiiiiç değişiklik olusun dedim"daha fazla konuşmasını dinlemek istemediğim için yanından hızla geçip A sütüdyosuna geldim.Herkez bana şaşkınca bakıyordu emilyde dahil.Onları aldırmadan yerime geçtim.Aklım clara da olduğu için dansa pek odaklanamıyorum.Emilly ve michellede bunu fark etti.Konsantre ol felan diyolardı.Dediklerini yapmaya çalıştım.Emilyi düşündüm.Şimdi daha iyi konsantre oluyordum.Bu daha iyi.

Clara

Hunter gittikten sonra baysan kate geldi.Hemen başlayabileceğimi söyledi.Beraber B grubuna gittik.Gitmedden önce A sütüdyosunun önünden geçtik.Hunteri gördüm.Dansa konsantre olamıyordu.Yazık.Birazdaha baktıktan sonra bayan kateyle beraber içeri girdik.Beni tanıttıktan sonra yanımızdan ayrıldı.Oradakilerle tanıştım.Tiffany diye bir kız A grubundan gelmiş.Ailesiyle beraber başka şehire gitmişler,geri dönmüşler,onun yerine hunter gelmiş bunun içinde B grubuna gelmiş.

Her neyse.Umrumdada deyil.Ama arkadaş gibi davranabilirim.Hunteri sinir etmek çok güzel olucak.Hahaha.

The Next StepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin