27

154 14 0
                                    

Emily en çok siyah kırmızı ve mavi renklerini seviyor. Gerçektede böyle.

Hunter aslında 2. sezonda Michelle'nin sevgilisiymiş. Ben Emily ile resimlerini görünce onla sanmıştım. Ama sonradan emily ile sevgili oldular.

Daniel sonraki adım yerine başka bir dans grubunda bölge yarışmasına katılıyor.

Eldon

Michelle müzik dinkerken uyuya kaldı. Kulaklıklarını kulağından çıkardım ve müziği kapadım ve çantasına yerleştirdim. Başı omzuma düştü ve saçı gözünü kapadı. Elimle çektim. Hafif kıpırdandı ama uyanmadı. Böylesi daha iyi. Benimde uykum geldi ve bende başımı Michelle'nin başının üstüne koydum.

Michelle

Yavaş yavaş uyanmaya başladım. Telefonum ve kulaklıklarım çantamdaydı. Sanırım Eldon koydu. Ben ne zaman uyudum ki? Esnedim. Sanırım fazla kıpırdamış olucam ki Eldon'u da uyandırdım.

"Üzgünüm. Uyandırmak istememiştim. "

"Sorun deyil. "

"Gerçekten mi? "

"Evet Michelle. "

Gülümsedim. Eldon gibi bir sevgilim olduğu için şanslıyım. Bayan Kate bizim olduğumuz tarafa geldi ve herkesi uyandırmaya başladı. Sanırım gelmiştik. Saate baktığımda - yazdım mı hatırlamıyorum ama yolculuk 5 saat sürdü. Farklı yazmışsam da 5 diye sayın. - 20:00'dı. Ben kaç saat uyumuşum öyle?

"Haydi, herkes kalksın. Heyy çocuklar. " dedi bayan Kate. Birkaç kişiden geldik mi gibi sorular çıkıyordu. Herkes ayağa kalkmaya başladı. Çantamı aldım ve otobüsyen indim. Diğerleri de inmeye başlamıştı. Bagajdan bavullarımızı almaya başladık. Bayan Kate:

"Herkes tamam mı? " diye sordu. Herkes evet dedi. Sonra bayan Kate onu takip etmemizi söyledi. Hep beraber klübe gibi biryerde durduk. Ama klübeden daha güzel ve büyüktü. Yan yana dizilmiş bir sürü buna benzer evler vardı. Etrafta çimenler vardı. Burası insana huzur veriyordu. En azından bana.

Chris biriyle konuşmaya başladı. Anahtarlarımızı ve oda numaralarımızı almıştı. Hepimize tek tek anahtar verdi. Kızlar bir yerde, erkekler başka biyerde kalıcakmış. Evlerimiz yan yana. Bizim oda numaramız 78, onların ki 79. Bayan Kate ve Chris'te arkadaşlarıyla kalcakmış. Yani bayan Kate Lilly ile Chris' te Bobby ile. Yani B grubunun tur rehberleriyle.

Hepimizin evlerinin yan yana olması güzeldi aslında. Neyse saat geç olduğu için herkes odalarına geçti . Anahtarlarımızı sehpanın üstüne bıraktık ve bavullarımızıda kapının girişine bıraktık. Odada 6 yatak vardı. Hepimiz yerleştik. Ve uyuduk.

1. gün Emily

Herkes daha uyuyordu. Elimi ve yüzümü yıkamak için yataktan kalktım. Lavaboyu bulduğumda içeri girdim. Elimi ve yüzümü yıkadıktan sonra havluyla kurulandım. 6 tane havlu olması iyiydi aslında. Başkasınınkiyle kurulanamazdım. İşin en iyi ve en tuhaf kısmı havluların üstünde isimlerimizin yazması.

Daha fazla oyalanmadan lavabodan çıktım. Saate baktığımda 9 du. Şu an uyumaya kalksam uyuyamıyacağım için duşa girdim. Girmeden önce iç çamaşırımı ve temiz giysilerimi aldım.

Çıktıktan sonra kurulandım ve giyindim. Kirli olanları çamaşır makinesine attım. Farklı birşeydi. Kutu gibi. İçine çok eşya şığmazdı. Heralde acil bişey olduğunda yıkanması içindi. -Çamaşır makinesinden bahsediyorum. Küçük bişey. Bi eşyanızı hemen yıkamak için kullanılıyor. 10 dk de yıkanmış oluyor. -

Riley'de kalmıştı. Oda lavaboya girdi ve elini yüzünü yıkadı. Diğerleride kalkmıştı. Onlarda lavaboya girdikten sonra hazırlanmaya başladılar. Ben kırmızı şort ve beyaz sıfır kol kazak giydim.Siyah sandaletlerimide ayağıma geçirdiğimde hazırdım.

Herkes giyinme işini bitirdikten sonra dışarı çıkmaya başladı. Çantamı unuttuğum için odaya tekrar girdim. Anahtarlarımızı aldım ve dağıtım. Kapıyı kapasaydık içri giremiycektik. Onlarda çantalarını aldılar ve kapıyı kitledik. Diğer evin kapısıda açılsı ve erkekler çıktı.

Hunter kot pantol ve beyaz tişört giymişti. Çok sade olmasına rağmen harika görünüyordu. Hunter'le sohbet etmeye başladım. Eldon'da Michelle ile konuşuyordu zaten.

Biz lafa dalmışken Bayan Kate ve Chris geldi. Hep beraber yemek için kafeye gitmeye karar verdik.

Vardığımızda masalara geçtik. Arka taraflarda daha büyük masalar olduğu için oraya geçtij. Garsonu çağırdıj ve siparişlerimizi verdik. Ben patetes kızatmasıyla salata istedim.

Siparişlerimiz gelince yemeye başladık. Herkes yemeğini bitirince hesabı ödedik. Çarşıya çikmaya karar verdik. Buranın çok meâhur biryeri varmış. Oraya varinca büyülendim. Gerçekten çok güzel bir yerdi. Bileklik satan bir yere girdim. Baya iyi şeyler vardı.

Yaklaşık 2 saat felan orada oyalandık. Saate baktığımda 15:45 ti.

Ne ara bu kadar zaman geçtiğini anlamadım. Chris bize başka bir tur rehberi ayarladı. Buranın en meşhur yerine götürdü. Oranın bir sürü resmini çektim. Kendim de çekikdim. Birkaç yer daha gösterdikten sonra gitti. Bizde akşam yemeği için otele döndük. Oradaki restauranta girdik. Buradaki yemeğin isimlerini pek bilmediğimiz için adam bize yemek önerdi.

Akşam yemeğımızıde yaptıktan sonra herkes odalarına geçti.

The Next StepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin