Chloe
Sütüdyoya geç kalmadan gelmeyi başarmıştım.
Hunter
O kadar yol yürüdükten sonra varmıştım, içeri bir kız daha giriyordu. Ona aldırış etmeden ben de girdim, içerde yedi kişi vardı. Çantamı bir kenara koydum, içeri üç kişi daha girince tam olduk. Chris ve Bayan Kate de geldi, beni yanına aldı ve konuşmaya başladı. "Çocuklar, beni bir dinler misiniz? Bu Hunter, Tiffany'nin yerine gelen kişi." Ardından bana dönerek, "Sen onlarla tanışırsın, benim birkaç işlerim var," dedi ve odasına gitti.
Herkesle kısaca tanıştım, nasıl olsa uzun bir süre daha buradayım. Isınma hareketleri yapmaya başladık, benim hareketlerimi gösterdiler. Ben de çabucak kavramış olacağım ki beni destekliyorlardı. Emily ve Michelle bizim yorulduğumuzu görünce mola verdi, aşağıdaki kata indik, sanırım adına Meyve Suyu Barı diyolardı.
Emily dört kızla beraber oturmuş, gülerek konuşuyordu. Yeni fark ettim de, ona gülmek çok yakışıyor. Ben düşüncelere dalmışken yanıma siyahi bir çocuk geldi, adının West olduğunu hatırlıyorum.
West
Hunter'ın yanına oturdum çünkü buraya yeni gelmişti, pek fazla birini de tanımıyordu zaten. İlk önce ben konuştum:
"Selam,"
"Selam,"
"Nasılsın?"
"İyi, sen?"
"İyi."
"Alışabildin mi?"
"Evet, az çok alıştım."
"Az mı, çok mu?" -Tipik West işte.-
"Biraz. Önümde koca bir zaman var, illa alışırım." dedim. Sonra zaten mola zamanımız bitmişti. Tekrar yukarı çıktık, prova yaptık ve eve dağılmaya başladık.
Hunter
Ben çıkarken el ele tutuşmuş bir şekilde giden çift vardı. Michelle'di sanırım, yanındaki de Eldon. Umarım Emily'nin erkek arkadaşı yoktur.
Yarışma günü Michelle
Artık hazırız...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Next Step
General FictionBu TNS dizisinin - hayal ürünü olan- kitabıdır. Bazı olaylar ve karakterler diziden alıntıdır.