13. Bölüm

298 22 0
                                    


Hunter


Bugün Sonraki Adım'ın ilk günüydü, çok heyecanlıyım ama kahretsin ki daha bir saatim vardı. Sıkıntıyla ofladım. Bunun için ilk önce banyoya gidip güzel bir duş almaya karar verdim. Çıktıktan sonra hızlıca kurulandım. Dizimin hemen altında bir şort giydim, üzerine beyaz atlet sonra hemen kahvaltı masasına oturdum. Birkaç bir şey atıştırdım. Heyecandan iştahım kaçmıştı, masadan kalkıp lavaboya girdim.

Dişlerimi fırçaladım, oradan odama geçip çantamı hazırladım. Su şişesi ve küçük el havlusu koydum. Saate baktığımda yirmi dakikamın kaldığını gördüm, evden çıktım ve yürümeye başladım.

Chloe

Dışarıda iş aramakla meşguldüm. Birden telefonumun çalmasıyla irkildim. Tanımadığım bir numaraydı, yanıtlaya bastım. "Alo?" Tanımadığım bir adam sesi, "Alo, Chloe ile mi görüşüyorum?" dedi. Kuşkuyla, "Evet?" diye sordum. Adamın sesi keyifli çıkıyordu. "İş başvurunuz için aramıştım." Buna inanamıyordum, aceleyle, "E-evet," dedim. "Eğer zamanınız varsa ofisime bekliyorum."

"Elbette, hemen geliyorum," dememle birlikte adamın dediği ofise gittim. Adamla konuştum, beni işe aldı. Çok mutluyum. İşim yine garsonluk olsa da bir işim vardı. Mutluluktan uçarken ofisteki duvar saatine baktığımda on beş dakikam kaldığını fark ettim, aceleyle sütüdyoya doğru gitmeye başladım.

Riley

Şu an sütüdyodayım ve Michelle'i bekliyorum. Nerede kaldı bu? Stresten parmaklarımla oynamaya başladım. Tekrar kapıya baktığımda içeri doğru girdiğini gördüm. Hemen yanına gittim. "Michelle, biraz konuşabilir miyiz?" Kafasını salladıktan sonra beni takip etmeye başladı, B sütüdyosuna girdik. Oradaki koltuğa oturduk. Michelle, "Eldon ile çıkıyorum," dedi hızlıca. Başımı sallayarak, "Biliyorum," dedim.

Kaşlarını kaldırdı, cevabını biliyormuş gibi, "Emily," diye tekrarladı. "Evet," diyerek onayladım.

Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı. "Düşündüğün gibi değil, Eldon'u seviyordum, geldiğimden beri. Ama Emily'i sevdiğini de biliyordum, ona hiçbir şey söylemedim. Emily sütüdyodan ayrıldıktan sonra yakınlaşmaya başlamıştık. Tekrar geldikten sonra eskisi gibi olamadık. Onunla çıkarken bana beni sevdiğini söyledi, Emily'i artık o kadar sevmediğini. Çıkma teklifi etti, birkaç kez, bende kabul etmedim. Çünkü kabul etseydim grup dağılabilirdi sonra. Yarışmaya çıkmadan önce bana birkez daha çıkma teklifi etti, kabul ettim ama Emily'e  gösteriden sonra söylemesini istedim, tamam dedi. Eldon benimle konuştuktan sonra Emily çağırdı, ne konuştuklarını bilmiyorum ama ona söylemek zorunda kaldığını biliyorum. Durum bu, lütfen arkadaşlığımız bitmesin Riley yine de bu senin kararın.'' Ne diyeceğimi bilmiyorum, bir yandan onun suçsuz olduğunu biliyorum ama ablamın o hali aklıma gelince tuhaf oluyorum.

"Bunu düşünmem lazım," deyip aklımdaki soruyu sordum. "Ablamla nasıl kavga etmeden durabiliyorsunuz?"

"İkimiz bir karar aldık, aramızda ne olursa olsun bunu gruba yansıtmıyacağız. Bu yüzden iyi geçinmeye çalışıyoruz." Olumlu anlamında başımı salladım ve B sütüdyosundan çıktık.

The Next StepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin