Michelle
Bayan Kate'in dediği gibi Emily ile beraber 10:00 da sütüdyoya geldik. Bayan Kate ve Chris de oradaydı. Şimdi tek eksiğimiz yeni çocuktu.
Hunter
"Anne, tamam. Olanlardan seni haberdar ederim, merak etme."
"Tamam oğlum, başarılar,"Annemin öyle demesiyle evden hızlıca çıkıp Sonraki Adım'a gittim. Geç kaldığımı biliğim için yoldan taksi çevirdim, sonra parayı ödeyip sütüdyoya gittim.
Karşımda siyahi bir adam, sarışın üç bayan vardı. Onlara merhaba deyip dans etmeye başladım. Hepsi beğenmiş olacak ki alkışlamaya başladılar. Siyahi ve sarışınların en büyüğü, "Dansını beğendik, sütüdyoya katılabilirsin. Sen ne düşünüyorsun Chris?"
"Ben de beğendim, siz ne düşünüyosunuz kızlar?" dedi Bay Chris diğer iki sarışın kıza dönerek. Onlar da beğendiklerini dile getirdiler. Bayan Kate onların yanıma gelmesini istedi. Kısa saçlı olan provaların kaçta başlayacağıyla ilgili bir kâğıt uzattı, hızlıca göz gezdirdim. Diğer çalıştığım yerdekiyle neredeyse aynıydı.
Kısa saçlı olan elini uzattı. "Merhaba, ben Emily." Elimi ona doğru uzattım. "Ben de Hunter," Uzun saçlı olan da aynı şekilde elini uzatarak kendini tanıttı. "Michelle," Aklımdaki soruyu dile getirerek, "Grup kaptanı hanginiz?" dedim. Birbirlerine baktılar ve aynı anda konuştular. "Biz ikimiziz."
"İkiniz derken?"
Emily, "Biz eş kaptanlarız" diyerek beni aydınlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Next Step
General FictionBu TNS dizisinin - hayal ürünü olan- kitabıdır. Bazı olaylar ve karakterler diziden alıntıdır.