Bu bölüm, ForestPrinceses'e ithaf edilmiştir.
Michelle
Tiffany'i geçirdikten sonra evlerimize dönmüştük. Ertesi gün tekrar aynı saatte sütüdyodaydım. Diğerleri de geldiğinde esneme hareketlerini yapmaya başladık. Bayan Kate yine bizi tebrik etti, gerçekten kısa zamanda çok iyi bir iş başarmıştık.
Bayan Kate
Elimdeki kâğıt yığınına baktım. Sıkıntıyla oflayıp tekrar masaya koydum. Koltukta oturan Chris'e dönerek, "Tiffany'nin yerine birini bulmalıyız. Aklında bir fikir var mı Chris?" diye sordum. Tekli koltuğu masaya doğru yaklaştırdı. Kâğıt yığınından bir deste eline alarak bana döndü. "Aslında başvuruları değerlendirebiliriz. Sonra dördümüz karar verip çocuklara gösteririz. Mesela, İlk Grup'tan transfer olmak isteyen biri vardı. Neydi adı... Hımm... Hunter!" Sevinçle, "Bu harika bir fikir Chris," dedim. "Telefon numarası yazıyor mu?"
Elindeki deste yığınını karıştırdı bir süre, sonra içinden bir tanesini sol eline aldı. Desteyi tekrar masaya koydu. Biraz göz gezdirip, "Söylüyorum," dedi. Bana verdiği numarayı çevirip telefonu Chris'e uzattım.
Chris
Telefondan gelen bir bayan sesi kulaklarımı doldurdu. "Alo?" Boğazımı temizledim ve konuşmak için ağzımı araladım. "Merhaba, ben Chris. Sonraki Adım sütüdyosunun baş koreografçısıyım. Hunter sütüdyomuza transfer olmak için başvuru göndermişti. Müsaitse yarın onu Sonraki Adım'a bekliyoruz."
"Ah, elbette. Telefonu Hunter'e vermemi ister misiniz?"
"Elbette," Birkaç hışırtıdan sonra telefondan genç bir erkek sesi duyuldu. "Alo?"
"Merhaba Hunter, ben Chris. Sonraki Adım sütüdyosuna yaptığın başvuru için aramıştım. Seçmeler için yarın gelebilir misin?"
"Elbette, saat kaçta?"
"On gibi olabilir."
"Tamam o halde, yarın görüşürüz. İyi günler."
"İyi günler." Konuşmayı kapattıktan sonra Kate'e döndüm. Konuşmayı kısaca özet geçtim. "Emily ve Michelle'e konuşmamız lazım."
"Haklısın," dedikten sonra çağırdık. Durumu izah ettik, onayladıklarında ise tekrar provalara döndüler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Next Step
General FictionBu TNS dizisinin - hayal ürünü olan- kitabıdır. Bazı olaylar ve karakterler diziden alıntıdır.