16. Bölüm

390 22 0
                                    

Mutimedya Emily-Hunter ve düet şarkıları var. Ve son sahne.

Şarkının adı: Stand Up

Hunter

Eve gelince uyumaya calıştım. Yattım, sağa-sola döndüm, uyuyamadığım için banyoya girdim, yarım saat oradada oyalandım. Sonra Emily'i düşünerek uyumaya çalıştım. Gözleri çok güzeldi, mavi. Hep mavi gözlü olmak istemişimdir ama olmadı maalesef. Düşünsenize, biz Emily ile sevgili olmuşuz, parkta el ele tutuşmuş geziyoruz. Bu düşünce bile beni mutlu etmişti. Emily'i düşünürken uykuya dalmışım.

Rüyamda da onu gördüm, sevgiliydik. Aynı hayallerimdeki gibiydi, sadece bir fark vardı, beni yanağımdan öpüyordu. O beni öpünce küçük çaplı bir şok geçirmiştim ki Emily beni hafiften sarsınca kendime geldim ve uykumdan uyandım. Kan ter içinde kalmıştım, normalde kâbus felan görünce kan ter içinde kalınır sanırdım ama öyle değilmiş. Susadığımı fark ettim ve bir bardak su almak için mutfağa indim. Tek dikişte içtikten sonra odama gidip tekrar uyudum.

Emily

Uyandığımda sabah olmuştu, yüzümde istemsizce bir gülümseme oluştu çünkü rüyam gerçekten güzeldi. Hunter'la sevgiliydik,ben onu yanağından öpüyordum, o da küçük çaplı bir şok geçiriyordu. Ben de onu hafiften sarstım sonra kendine geldi,  bende uyandım. Bir an içimden onun da benimle aynı rüyayı gördüğüne dair bir bir his doldu. Sonra bunun saçma bir fikir olduğuna karar verdim ve lavaboya girdim, elimi yüzümü yıkadım, siyah şortumu, onun üzerinede kırmızı kazağımı giydim. Saçlarımı da taradıktan sonra at kuyruğu yaptım ve Riley'i uyandırmadan aşağı indim.

Annem kahvaltı hazırlıyordu, onun yanağını öpüp yardım etmeye başladım. Mutfaktan kahvaltılıkları çıkardım, sonra Riley aşağı indi, giyinmiş bir şekilde. Mavi şort, mavi badi  giymişti. Saçını salmıştı. Yemeğimizi yiyip sütüdyoya gittik.

Annem bizi arabayla bıraktığı için kısa zamanda sütüdyoya vardık. Birkaç dakika sonra herkes toplanmıştı zaten. Sonra Bayan kate, "Çocuklar, şimdi sizden düet çalışması yapmanızı istiyorum. Listeyi birazdan asacağım, herkes eşlerina baksın lütfen." dedi ve odasına gitti. Biz de ısınma hareketleri yapmaya başladık. Birkaç dakika sonra Bayan Kate ve Chris elinde listeyle geldi ve listeyi astılar.

Liste

Michelle-Eldon

Emily-Hunter

Riley-James

Stephanie-West

Giselle-Chloe

İnanamıyorum, Hunter ile olmuştum.

Hunter

Emily ile oldum, şu an çok mutluyum. Sonra Bayan Kate içeri girdi, eşleşmeleri herkes beğenmişti, ama Stephanie ile West'in iyi anlaşabileceğinden pek emin değildim.

Herkes düet eşiyle çalışmalarına başladı. Bizim şarkımız Stand Up. Şarkı romantikti, çalışmaya başladık. Bayağı güzel olmuştu. Üç gün sonra bitirmemiz gerekiyormuş.

Eldon

Michelle'in yanına gittim, şarkımızı seçtik: Inside Out. Dansımızınkısa zamanda hazırladık.

James

Riley'in yanına gittim, şarkımızı seçtik: Turn Me Around.

West

Bizim şarkımız: Addicted 2 u.

Giselle

Bizim şarkımız: Abline.

Üç gün sonra, Hunter

Herkes sırayla düetini yaptı, en son bizdik. Dans bittiğinde herkes alkışladı, en sonunda bir elim Emily'nin belinde, diğer elim bacağında onu yere eğip tuttum ve işte o anda göz göze geldik.

The Next StepHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin