Hunter
Dün emilye içimdekileri söylediğim için çok rahatladım.Cidden sevgiliyiz.Onunda beni sevme düşüncesi...Çok güzel.Hala inanamıyorum.Emily Benim Sevgilim.Umarım sütüdyodan ayrılmaz.Ayrılırsa ne yapacağımı bilmiyorum.Ayrılmıycam diye sözde vermedi.Bundan önceki sütüdyomdanda bir kız için ayrılmıştım.Sonraki adımdan emily için ayrılabilirim.En azından uğruna deyecek biri.
O an hunter
Clara bugün beni hiç aramadı.Başına birşey mi geldi acaba?Ben arayıncada telefonlarımı açmıyor.Mesajlarıma cevap vermiyor.Daha sütüdyonun başlamasına yarım saat var.Yavaştan yavaştan hazırlanmaya başladım.Sonra telefonum çaldı.Clara arıyordu.Hemen açtım ve:
''Telefonlarıma niye cevap vermiyorsun?Çok merak ettim''arkadan gülüşme sesleri geliyordu.Aldırmadım.o gülüşmelerin ardından ( Clarada gülüyordu ) clara konuştu:
''Duymamışım.Mesajınıda şimdi gördüm.Birşey mi oldu hunter?''
''Sana ulaşamayınca merak ettim o kadar.İyi misin?''
''İyiyim.Benim şimdi işlerim var.Kapatmam lazım.Sonra görüşürüz.''benim cevap vermemi beklemeden telefonu yüzüme kapadı.Bu biraz tuhaftı.Daha fazla oyalanmadan sütüdyoya gittim.İçeri girdiğimde clara en yakın arkadaşlarıyla toplanmış gülüşerek bir şeyler konuşuyordu.Onların yanlarına doğru yürümeye başladım.Beni görünce hemen sustular.Gerçekten de bu durum şüpheliydi.Kafama takmadım.Yine.Clara arkadaşlarını yanından kovdu.Yani uzaklaştırdı.
Yanına vardığımda hala gülüyordu.Ama bu mutluluk değil de sinsice bir gülümseme gibitdi.Ona dün hediye almıştım.İsmi yazılı gümüş bir kolyeydi.Kolyeyi alırken onun boynunda hayal ettim.Çok yakışıyordu.
Kolyeyi ona verdim ve bağırarak konuşmaya başladı:
''Herkes buraya bakabilir mi?''Herkes bize bakmaya başladı.Kimseden ses seda çıkmıyordu.(Clara grubun kaptanı.Herkes ondan korkar.Arkadaşlarıyla anlaşır.Emily gibi.)Bu sefer bana dönerek alay dolu bir sesle konuşmaya başladı:
''Aaa bakın.Hunter bana ne almış.Gerçekten senin gibi birini sevebileceğimi mi düşündün?Yazık.''Biz çıkalı bir ay oldu.Benimle oynadığına hala inanamıyorum.İnanabiliyor musunuz?İlk sevgilim bana değer bile vermemiş olan Clara.Elindeki aldığım kolyeyi göstererek:
''Bu kolyeye yazık olucak.''( umarım klişe bir sahne olmamıştır.Bu sahneyi kendim uydurdum.Dizide öyle birşey yoktu sanırım.Yani 2. sezonda.Değil mi?)Dedi ve kolyeyi koparıp ayağıma attı.Sonra iğrenç bir kahkaha attı.Eve gittim.Anneme kendimi iyi hissetmiyorum onun için erken geldim diye yalan söyledim.Aslında pek yalan da sayılmazdı.Anneme gerçeği söyleyemezdim.Clara'yı ne kadar çok sevdiğimi biliyordu.(Şu yaptığından sonra artık eskisi kadar çok sevmiyorum orası ayrı.)Hayal kırıklığına uğrardı.Annemlede tanıştırmıştım.Annem de onu çok sevmişti.
İlk iki gün sütüdyoya gitmedim.Anneme hastayım diye yalan söyledim.Çünkü gerçeği söyleyemezdim.Oraya gitmek istemememin nedeni ise utanıyorum.Belki bazılarınız erkekler utanır mı diye düşüneniz vardır.Oluyormuş demek ki.O iki günde ise transferlik yapmalarını istedim.Benim adıma annem gitti.Sonraise sonraki adım sütüdyosuna alındım.
Emily
Hunter sonunda istediğim şeyi söyledi.''Seni Seviyorum''demişti.Sütüdyodan ayrılmıyıcam.En azından başka bir olay olana kadar.Umarım olmaz.
Beni eve bıraktıktan sonra hemen uyudum.Sabah riley beni kaldırdı.Hazırlandım.Yemek yedim.Bunları yaparken hep gülümsüyordum.Annem,babam ve riley neden hep gülüp durduğumu felan soruyorlar ben de yok birşey diye geçiştiriyordum.
Ama aslında birşey vardı.Hunterle çıkıyordum.Umarım bu ilişkim uzun ve güzel sürer.Sonu eldonla olduğu gibi bitmez.Aslında hiç bitmese daha iyi olur.Bu düşüncelerimden annemin sesiyle kendime geldim:
''Emily''
''Efendim anne''
''İyi misin?''
''İyiyim dalmışım sadece''
''Hadi arabaya tatlım''
''Tamam geliyorum''Çantamı alıp aşşağı indim.En öne bindim.Riley arkaya oturdu.Annem arabayı sütüdyoya doğru sürmeye başladı.
Hunter
Annemin arabasını alıp sütüdyoya sürdüm.Eskiyi hatırladıkça emily ile çıktığıma sevinemiyorum bile.Clara'dan sonra aslında hiçbir kıza güvenmiyecektim.Ama olmadı.Emily farklı.Kötü birine benzemiyor.(Eski cazgır emilyi bilmiyor)Umarım sonu clara ile olduğu gibi bitmez.
Sütüdyoya varınca arabayı park ettim.İçeri girince emilyde oradaydı.Yanına gittim ve:
''Selam''
''Selam''biz konuşurken arkadan hiç beklemediğim birinin sesini duydum.Clara.
''Merhaba hunter''
''Clara''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Next Step
General FictionBu TNS dizisinin - hayal ürünü olan- kitabıdır. Bazı olaylar ve karakterler diziden alıntıdır.